یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام عامری

حوزه / دبیر ستاد دهه امامت و ولایت استان هرمزگان، گفت: کار غدیر باید به‌صورت مردمی انجام گیرد و در کنار آنها دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی نقش حمایتی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام احمد عامری دبیر ستاد دهه امامت و ولایت استان هرمزگان، امروز در جلسه هم اندیشی دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: امر ولایت و امامت بنا بر آنچه پیامبر اسلام(ص) در واقعه غدیر فرمودند : «حاضران به غایبان تا روز قیامت ابلاغ کنند»، ما همه وارثان فرمایش بنی مکرم اسلام هستیم که باید برای گسترش فرهنگ غدیر تلاش کنیم.

دبیر ستاد دهه امامت و ولایت استان هرمزگان افزود: بنیاد بین الملی غدیر وظیفه جهت دهی، سیاست گذاری، نظارت، مدیریت و یکپارچگی تمام برنامه دهه امامت و ولایت از لحاظ کیفی را بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام عامری، با بیان اینکه ستاد دهه امامت و ولایت دو وظیفه دارد، اظهار کرد: اولین وظیفه در راستای شکلی اجرای برنامه‌های این دهه است که با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و فعالیت‌های مردمی از جمله چراغانی شهر، ایستگاه صلواتی و اطعام غدیر به بهترین نحو انجام می‌شود.

تصریح کرد: در بخش دیگر، محتوا است که معارف و محتوای غدیر به گونه‌ای فرهنگ سازی شود که در آینده افرادی مانند عمارها و سردار سلیمانی تربیت شوند که حفظ و تقویت شجره طیبه ولایت را برعهده بگیرند.

دبیر ستاد دهه امامت و ولایت استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کار غدیر باید به‌صورت مردمی انجام گیرد و در کنار آنها دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی نقش حمایتی داشته باشند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha