جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام کاملی فر در جلسه شورای معاونان بنیاد غدیر استان آذربایجان شرقی، گفت: رزمایش «اطعام علوی، احسان علوی» در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی فر، دبیر بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان شرقی امروز در جلسه شورای معاونان بنیاد غدیر استان با تاکید بر ضرورت برگزاری مستمر جلسات تا پایان دهه امامت و ولایت، گفت: بنیاد غدیر به دنبال مردمی کردن بزرگداشت دهه امامت و ولایت است و این مهم با ترویج معارف غدیر امکان پذیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره غدیرشناسی در نیمه دوم تیرماه و در آستانه دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود، افزود: جلسات هفتگی نهج البلاغه با تدوین موضوعات مشخص و با تدریس اساتید نهج البلاغه استان در دفتر بنیاد کلید خواهد خورد.

حجت الاسلام کاملی فر گفت: بانک اطلاعات حفّاظ خطبه غدیر برای تبلیغ این خطبه آسمانی در بنیاد غدیر ایجاد می‌شود و همایش مداحان اهل بیت(ع) در آستانه دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در آذربایجان شرقی گفت: رزمایش «اطعام علوی، احسان علوی» در دهه امامت و ولایت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: همچنین شب شعر غدیر نیز با همت انجمن‌های ادبی استان برگزار می‌شود و مسابقه مجازی خطبه غدیر همزمان با دهه امامت و ولایت توسط معاونت فضای مجازی برگزار خواهد شد؛ در کنار این مسابقه، خطبه غدیر با هشتگ #روایت_غدیر با هدف تبیین خطبه غدیر در فضای مجازی به صورت مردمی انجام خواهد گرفت.

وی افزود: طبق ابلاغ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس بنیاد غدیر آذربایجان شرقی، دستگاه‌های مختلف، مکلف به معرفی نماینده خود به بنیاد شدند.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: اجرای پاتوقی گروه‌های سرود با محتوای غدیری، در دهه امامت و ولایت و در نقاط مختلف استان صورت می گیرد و ۱۲ تیرماه نیز مراسم نکوداشت علامه امینی در تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا جعفریان RO ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام کلمه رزمایش یعنی تعدادی عناصر رزمی توان عملیاتی شان مورد آزمایش قرار میگیرد در این خبر کدام رزم آزمایش شده است لطفا در نوشتن اخبار دقت بیشتری بفرمایید
  • رضا جعفریان RO ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    سلام کلمه رزمایش یعنی تعدادی عناصر رزمی توان عملیاتی شان مورد آزمایش قرار میگیرد در این خبر کدام رزم آزمایش شده است لطفا در نوشتن اخبار دقت بیشتری بفرمایید