پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بنابی

حوزه/ نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر برخی معتقدند که نرخ ارز کمتر از قیمت کنونی است، اقدامات لازم برای کاهش آن را انجام دهند تا مردم بتوانند، مطابق آن برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمد باقری‌بنابی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگویی درباره وضعیت بازار ارز، گفت: از آنجایی که کشور در جنگ اقتصادی به سر برده و با تحریم ها دست و پنجه نرم می کند، بازار ارز دچار نوسان شده است؛ در شرایط کنونی دولت و بانک مرکزی باید با مدیریت ویژه از رشد قیمت دلار جلوگیری کرده و ارز موردنیاز خرید کالاهای اساسی را تامین کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس یازدهم افزود: دولت باید با مردم صادقانه صحبت کند، تا از واقعیت‌ها آگاه شده و زندگی خود را با آن تطبیق دهند، زیرا در حال حاضر کشور درگیر جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه کنترل بازار ارز براساس برخی مؤلفه‌ها، از دست دولت خارج شده است، اظهار کرد: دولت باید به دنبال گسترش صادارت غیرنفتی مانند خشکبار و… باشد.

باقری‌بنابی با بیان اینکه دولت باید تامین ارز مورد نیاز واردات کالاهای اساسی را در اولویت قرار دهد، اضافه کرد: اگر برخی معتقدند نرخ ارز کمتر از قیمت کنونی است، اقدامات لازم برای کاهش آن را انجام دهند تا مردم بتوانند مطابق آن برای زندگی خود برنامه ریزی کنند.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha