جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، تربیت جوانان مخلص و شجاع را مأموریت اصلی حلقه‌های صالحین بسیج عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در همایش اساتید حلقه های صالحین آذربایجان شرقی که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه حلقه های صالحین جوانه های امید و آینده بسیج هستند، گفت: بسیج دریای عظیم اخلاص و خودباوری است که با اتکاء به ایمان و عمل در اجرای مأموریت های خود کارهای ارزشمندی انجام می دهد.

امام جمعه تبریز با اشاره به سابقه درخشان بسیج در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: بسیجان در میدان جنگ تحمیلی، با اخلاص و ایمان وارد عمل شدند و در دفاع جانانه از میهن به درجه رفیع شهادت و جانبازی نائل آمدند تا دشمن در پشت خاکریزها زمین گیر شود.

وی با بیان اینکه میدان جنگ امروز بسیج بسیار پیچیده و سخت است، گفت: حلقه های صالحین وظیفه دارند نسل جدید بسیجیان را با اخلاص و شجاع در برابر توطئه ها، حمله ها و صف آرایی های دشمن تربیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر تزکیه و تهذیب نفس اساتید حلقه های صالحین، گفت: باید با دوری از آفت غرور، تظاهر و ریاکاری، ایستادگی روی پای خود و اعتماد به نفس بالا را تمرین کنیم تا در مبارزه با نفس پیروز میدان باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: موفقیت در همه عرصه ها، مرهون خدمات گروهی است نه فردی، از این رو باید حلقه های صالحین دستاوردهای مهم بسیجیان را با هم جشن بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تیرماه، جنایات و ترورها به ویژه شهادت دکتر بهشتی و یارانش  را سند آشکار اقدامات تروریستی رژیم آمریکا دانست.

در این همایش ویدئوکنفرانسی، تعدادی از اساتید حلقه های صالحین از شهرهای آذرشهر، اسکو، اهر، بستان آباد، بناب و هریس به بیان نقطه نظرات خود پیرامون فعال سازی شبکه تربیتی صالحین در شهرستان ها پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha