جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خمیر

حجت الاسلام صالحی از برخی ناهنجاری های فرهنگی در شهر گلایه کرد و گفت: موتور سواری و خوانندگی زنان در عروسی ها در شهرستان خمیر جای بسی تاسف است و از همه مسئولین انتظار است تمهیداتی اندیشیده و از عمومیت بخشی به چنین افعالی جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی، ظهر امروز ششم تیرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بندرخمیر که با چهار دستور از جمله برنامه ریزی دهه امامت و ولایت، نامگذاری خیابان به نام شهدا، محرم و اربعین حسینی در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد : احساس ولایت پذیری و ولایت مداری را با برنامه ریزی مدون و اجرایی تقویت کنیم.

وی بیان کرد : واقعه غدیر یک مسئله قطعی، عمومی و قابل پذیریش در بین مذاهب اسلامی است که باید به تمام جنبه های آن پرداخته شود و به نمادی برای وحدت اسلامی تبدیل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمیر با بیان اینکه دشمن در صدد نشان دادن مسائل کشور به مذهبی و سیاسی است، افزود: با برنامه ریزی دقیق و بر اساس تعلیمات اسلامی سبب ناکامی دشمن در این زمینه شویم.

وی تصریح کرد: آنچه در بقا و حیات انقلاب اسلامی تاثیر شگرف داشته و دارد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا است.

امام جمعه بندر خمیر گفت: نام شهدا باید در محل عبور و مرور مردم به وضوح دیده شود و این کار خود مصادیقی از جهاد تبیین است.

حجت اسلام صالحی از برخی ناهنجاری ها فرهنگی در شهر گلایه کرد و گفت: موتور سواری و خوانندگی زنان در عروسی ها در شهرستان خمیر جای بسی تاسف است و از همه مسئولین انتظار است تمهیداتی اندیشیده و از عمومیت بخشی به چنین افعالی جلوگیری کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: در این مراسم معنوی تلاش شود با حضور جامعه نخبگانی جلساتی با محوریت اربعین در سطح شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha