جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رییس اداره هنر و ادبیات ستاد کل سپاه

حوزه/ رییس اداره هنر و ادبیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید از تمام ظرفیت‌های هنری برای تعالی جامعه بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، غلامرضا جمالی رییس اداره هنر و ادبیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست با جمعی از اهالی هنر و رسانه به اهمیت انتقال مفاهیم ارزشمند و متعالی به جامعه بشری اشاره کرد و اظهار داشت: برای انتقال مفاهیم ارزشمند به جامعه و تربیت و تعالی فردی و اجتماعی نیازمند ابزاری جذاب، اثربخش و نافذ هستیم.

وی از هنر بعنوان ابرازی کارآمد و جذاب نام برد و ادامه داد: زبان هنر، تنها ابزاری است که می‌توان تمام ظرافت‌های موجود در انتقال پیام را در آن رعایت کرد، از این رو باید این سرمایه‌ گران و دست‌اندرکاران سخت‌کوش آن را قدر بدانیم و تکریم کنیم.

جمالی به برخی اقدامات در مسیر تقویت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه اشاره کرد و گفت: باید همه ما مسئولان با درک صحیح از شرایط، تلاش برای حمایت از اهالی هنر را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم و از تمام ظرفیت‌ها برای تقویت این قشر بهره‌ گیریم تا شاهد تقویت صدای ملت ایران در عرصه‌های بین المللی باشیم.

وی با تأکید بر لزوم عدم نگاه هزینه‌ای به فعالیت‌های این عرصه از سوی سیاست‌گذاران، خاطرنشان کرد: باید با تقویت همه جانبه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به سوی ارتقا کمی و کیفی تولیدات در قالب‌های گوناگون گام برداریم.

رییس اداره هنر و ادبیات ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در ترویج الگوی‌های سبک زندگی نقش پر رنگی دارند، یادآورد شد: می‌توان با بهره‌گیری از هنر، هنرمندان متعهد و کاردان و ترویج الگوهای صحیح سبک زندگی، شاهد کاهش و رفع آسیب در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باشیم که امروز گریبان گیر مردم کشورمان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha