شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عزتی

حوزه مدیر کل آموزش و پرورش لرستان احیای کرامت و عزت بانوان را از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: امروز بانوان با فعالیت در عرصه های گوناگون به پیشرفت کشور کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه شاهد مهر خرم آباد با اشاره به اینکه آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدا است، گفت: همه باید قدردان نعمت انقلاب باشیم و از دستاوردها و اهداف والای آن صیانت کنیم .

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان این مرزوبوم هستند و بصیرت سیاسی خود را در مقابله با هجمه های دشمن ارتقا دهند، اظهار کرد: دانش آموزان با صیانت از اهداف و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در راستای پیشرفت روزافزون جامعه گام بر می دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان افزایش بینش و استقلال سیاسی مردم را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها پیشتاز است و تلاش می کند به استقلال، خودکفایی و پیشرفت روزافزون برسد.

عزتی گفت: امروز ایران اسلامی به لحاظ علمی و دفاعی به توانی رسیده است که پایگاه عین‌الاسد آمریکا را موشک باران می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان احیای کرامت و عزت بانوان را از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت:امروز بانوان با فعالیت در عرصه های گوناگون به پیشرفت کشور کمک می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha