سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر /آیین زنگ انقلاب در همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه در فرمایشات امامین انقلاب بحث استقلال کشور از نکات کلیدی است، گفت: غرب و آمریکا هیچگاه مشکلات ما را حل نخواهند کرد و راهکار رفع مشکلات در دستان نسل جوان این آب و خاک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در آیین زنگ انقلاب با بیان اینکه آرمان‌های ‌انقلاب اسلامی اهداف دشمن را به خطر انداخته است، اظهار داشت: امروز لازم است تا نسل جوان ما تاریخ این کشور از سال ۱۳۰۰ به بعد مطالعه کند.

وی افزود: با مطالعه تاریخ متوجه خواهیم شد که از سال ۱۳۰۰ تا ۱۳۴۰ چقدر از ثروت این کشور را انگلیس و آمریکا به یغما بردند و در این کشور، کشورهای دیگر آقایی می‌کردند نه ایرانیان.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه حضرت امام(ره) اجازه ندادند که کسی آقا بالا سر مردم ایران باشد، گفت: امام خمینی(ره) فرمودند ملت خودش باید مستقل باشد و آزادی داشته باشد و لذا برای این هدف نیز با طاغوت مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه در فرمایشات امامین انقلاب بحث استقلال کشور از نکات کلیدی است، یادآور شد: غرب و آمریکا هیچگاه مشکلات ما را حل نخواهند کرد و راهکار رفع مشکلات در دستان نسل جوان این آب و خاک است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه اگر آمریکا می‌توانست مشکلات را حل کند، چرا در بسیاری از کشورهایی که با او رابطه دارند باز هم شاهد مشکل هستیم، اظهار کرد: از دشمنی که دارویی را تحریم می‌کند که زندگی یک بچه دو ساله به آن وابسته است، چه طور می‌توان انتظار کمک و رفع مشکل را داشت.

وی تصریح کرد: دشمن اینترنت را آزاد و در آن دعوت به آشوب می‌کند، اما سپس به علت همین اغتشاشات کشور را تحریم می‌کند، آیا عاقلانه است که به این کشور برای حل مشکلات امید بست؟

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به این جمله حضرت امام(ره) که فرمودند: "گمان نمی‌کنم عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد" خاطرنشان کرد: مسئولان این جمله را همیشه در ذهن خود تکرار کنند و ان‌شاءالله به سمتی حرکت کنیم که هیچ محرومی در کشور نباشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha