شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ص

حوزه / همزمان با یوم الله ۱۲ بهمن یادواره ۸۰۰ شهیدکارگری شمال استان اصفهان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در کاشان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به مناسبت آغاز چهل و چهارمین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و گرامی داشت یوم الله ۱۲ بهمن یادواره ۸۰۰ شهیدکارگری شمال استان اصفهان (کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود) با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، فرماندهان سپاه منطقه، روحانیون، بسیجیان، یادگاران دوران دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا، مدیران و کارگران واحدهای صنعتی و جمعی از مسئولان در کاشان برگزار شد .

در این مراسم پس از مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، اجرای سرود، خاطره گویی، سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان و فرماندار ویژه شهرستان، سردار جواد مشیدی فرمانده دوران دفاع مقدس طی سخنانی با تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی ایران و عملی نمودن جهاد تبیین به نقش شهدای کارگر در مبارزه با جبهه اقتصادی دشمن مطالبی را ارائه نمود.

در پایان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدسعیدحسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در مسجد شرکت سایپا اقامه شد.

پایان پیام

یادواره ۸۰۰ شهید کارگری شمال استان اصفهان در کاشان برگزار شد

یادواره ۸۰۰ شهید کارگری شمال استان اصفهان در کاشان برگزار شد

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha