جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استان

حوزه/ استاندار لرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با الگوگیری از سیره امام علی(ع) بنیان گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان، امروز در همایش ملی سیره علوی که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد با گرامیداشت سالروز ولادت امام علی(ع) با ایام الله دهه فجر گفت: تقارن این دو ایام همراه با برکت، نور و معنویت است و باید از این فرصت ها برای ترویج اخلاق اسلامی،علوی و انقلابی در جامعه بهره گیریم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی انقلابی است که بر پایه سیره اهل بیت(ع) پایه گذاری شده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی با الگوگیری از سیره امام علی(ع)پایه گذاری و بنا نهاده شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه امام علی(ع) مظهر عدالت و خوبی ها است، خاطر نشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امیرالمومنین(ع) مظهر تمام خوبی ها و فضلیت ها است.

زیویار با بیان اینکه محبان و پیروان علوی در جهان انسان هایی آزاده، عدالت خواه و حامی مظلومان هستند، گفت: محب امام علی(ع) مسلمان و غیر مسلمان نمی شناسد و همین عامل نشان از عظمت والای شخصیت امام خوبی ها دارد.

وی با اشاره به اینکه امیرالومنین(ع) شهید عظمت خودش شد، افزود: دنیا تاب تحمل عظمت، عدالت و خوبی های امام علی(ع) را نداشت.

در این همایش پیام حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، دبیرکل بنیاد ملی غدیر توسط رضا عزتی، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان قرائت شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha