جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیین غبار روبی گلزار شهداء تویسرکان

حوزه / آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای تویسرکان به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای تویسرکان عصر امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر، با حضور حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه تویسرکان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم مسئولین و حاضرین با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کردند.

حجت الاسلام حسینی مجد در این مراسم با اشاره به اینکه شهادت، یعنی وارد شدن در حریم خلوت الهی، اظهار داشت: شهدا این هدیه‌ الهی را آسان و رایگان به‌دست نیاوردند و برای به دست آوردن آن از جان خود به عنوان بالاترین دارایی یک انسان گذشتند.

امام جمعه تویسرکان، با بیان اینکه شهدا در راه خدا جهاد کردند و از خودشان گذشتند، گفت: امروز لازم است مسیر شهدا را استمرار ببخشیم و در مسیر اهداف و آرمان‌هایی که شهدا برای آن به شهادت رسیدند، قدم برداریم.

غبار روبی مزار مطهر شهدای تویسرکان + عکس

غبار روبی مزار مطهر شهدای تویسرکان + عکس

غبار روبی مزار مطهر شهدای تویسرکان + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha