سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جمال قدرتی

حوزه/ مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد که معادلات سیاسی جهان به نوعی دگرگون شود و امروز شاهد تأثیرات انقلاب ایران در دنیا هستیم.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی و سیاسی در هزاره سوم را باید وقوع و پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی دارای یک ویژگی بسیار مهم بود و آن این بود که این انقلاب تنها در یک محدوده خاص جغرافیایی خاص روی نداد، بلکه این انقلاب مرزها را در نوردید و به یک چالش بزرگ برای استکبار و ابرقدرت های جهانی تبدیل شد.

وی بااشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم پهلوی از منظر سیاستمداران آن زمان امری غیرممکن بود، افزود: حتی خوشبینانه‌ترین سیاستمداران آن دوران هرگز فکر نمی کردند که امام راحل بتوانند که نظام ستم شاهی که به نوعی به ژاندارم منطقه معروف بود و نیز مورد حمایت آمریکایی ها و غربی ها قرار داشت را سرنگون سازد.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: رمز پیروزی امام راحل در برابر نظام پهلوی اتکاء به خداوند و قدرت ملت ایران بود.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد که معادلات سیاسی در جهان به نوعی دگرگون شود و امروز شاهد این تأثیرات انقلاب اسلامی ایران در دنیا هستیم، از همین رو این همه دشمنی با نظام اسلامی ما از سوی دشمنان بی علت نیست، زیرا آنان از انقلاب ما به شدت عصبانی هستند و از هر فرصتی استفاده برای ضربه زدن به این کشور بهره می برند که آخرین آنها اغتشاشات اخیر بود که رسما و علنا اتاق های فکر ابرقدرتهای جهانی مدیریت این آشوب ها را برعهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha