سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ یکی از ائمه جمعه بوشهر گفت: مستکبران عالم بدانند این انقلاب ریشه در قلوب مردم این مرز و بوم و ملت‌های آزاده جهان دارد.

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن یادآور عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران اسلامی است و بزرگداشت آن، صیانت از خون پاک هزاران شهید و تکریم تلاش ارزنده مجاهدانی است که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، از خویشتن گذشتند.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه ایام الله دهه فجر، پایان استبداد طاغوتیان زمان را رقم زد و نهالی سرسبز را در باغ اراده و خودباوری ملت ایران غرس کرد، گفت: این انقلاب با خون مردان، زنان و جوانان آبیاری شد و امروز با حضور مستمر و آگاهانه ملت ایران در صحنه و میدان خطیر ایثار در راه انقلاب، به درختی پربار تبدیل گشته که میوه پر حاصل این شجره طیبه، عزت، اقتدار و ثبات برای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: دهه‌ فجر، دهه‌ای است که شکوه و عظمت یک ملت با پایمردی و ایستادگی در مقابل هیمنه استبداد و استکبار جهانی تجلی یافت و تاریخی جاودانه از حماسه عدالت خواهی و استکبار ستیزی و مجاهدت، علیه طاغوت و طاغوتیان را به یادگار گذاشت.

حجت الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: این ایام باشکوه سرآغاز انقلابی است که پیام توحید، آزادگی و استقلال را برای همه ملت‌های مظلوم و ستمدیده به ارمغان آورد و ملت ایران زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیرهای اسارت طاغوت را فرو ریخته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

وی با تأکید بر اینکه مستکبران عالم باید بدانند این انقلاب ریشه در قلوب مردم این مرز و بوم و ملت‌های آزاده جهان دارد، یادآور شد: یقیناً بر همه مسئولان و مدیران واجب است تا در گام دوم انقلاب با تداوم راه و آرمان‌های متعالی امام شهدا و شهدای گرانقدر، خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم، یعنی وارثان و ولی نعمتان انقلاب را سرلوحه گفتار و رفتار خود قرار داده و در این راه فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha