شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اختتامیه پنجمین جشنواره قرآن و عترت ویژه خانواده و فرزندان طلاب

حوزه/ در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب استان در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پنجمین جشنواره قرآنی خانواده طلاب استان با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد امیری مدیر مرکز خدمات حوزه‌ بوشهر و طلاب و خانواده‌های آنان عصر امروز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این مراسم در سخنانی خواستار تربیت قرآنی نسل جدید به ویژه طلاب و خانواده‌های آنان شد و اظهار داشت: لازم است تا در عرصه تربیت بچه‌ها و آشنایی آنها با قرآن و عترت تلاش شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: روحانیت به واسطه‌ قرابتی که به دیانت دارد، باید در ایمان، تقوا، معارف اسلامی، اخلاق، ادب و خدمت به اسلام و مسلمین پیشگام باشد تا سایر افراد جامعه نیز نسبت به اسلام خوشبین و علاقه‌مند شوند.

در بخش دیگری از این مراسم حجت‌الاسلام امیری مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان بوشهر یادآور شد: اختتامیه پنجمین جشنواره قرآنی با همکاری مشترک اداره کل تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه خواهران و مرکز خدمات حوزه‌ علمیه و با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده شامل فرزندان، همسران و خواهران طلبه استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت در سه گروه و ۴ مقطع برگزار شده است، افزود: گروه اول شامل فرزندان طلاب زیر ۱۵ سال بود که در حفظ یک جزء، ترتیل و قرائت قرآن رقابت کردند و گروه دوم فرزندان طلاب بالای ۱۵ سال در حفظ ۵ و ۱۰ جزء، ترتیل و قرائت رقابت کردند.

وی اضافه کرد: در گروه همسران طلاب و خواهران طلبه نیز، افراد شرکت کننده در زمینه‌های تفسیر، صحیفه سجادیه و حفظ قرآن با هم مسابقه دادند که در مجموع ۳۰ نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

گفتنی است، در خاتمه‌ این مراسم از برگزیدگان این جشنواره قرآنی با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha