شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: باید در حفظ این انقلاب و نظام اسلامی بسیار کوشا باشیم، زیرا دستان ناپاک بسیاری می‌خواهند این انقلاب را منحرف و حتی سرنگون کنند تا راه را برای غارت، اشغال و تجاوزگری خود در منطقه و جهان باز کنند.

حجت الاسلام سید جلال حسینی مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سیاه‌ترین روزهای تاریخ بشریت باعث گردید که بارقه‌ای از امید دوباره در دل آزادیخواهان جهان پدیدار شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران، با سایر انقلاب‌های صورت گرفته در تاریخ تفاوت‌های بسیاری داشت که اولین تفاوت آن را می‌توان هدف این انقلاب دانست، چرا که انقلاب اسلامی با هدف احیای دوباره اسلام انجام شد.

این استاد حوزه علمیه افزود: از سوی دیگر این انقلاب تنها یک انقلاب سیاسی صرف نبود، این انقلاب جنبشی برای آزادی به معنای واقعی بود و از سوی دیگر این انقلاب زمینه ساز انقلاب‌های دیگری در این عرصه در جهان گردید.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: باید در حفظ این انقلاب و نظام اسلامی بسیار کوشا باشیم، زیرا دستان ناپاک بسیاری می‌خواهند این انقلاب را منحرف و حتی سرنگون کنند تا راه را برای غارت، اشغال و تجاوزگری خود در منطقه و جهان باز کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: خوشبختانه سکانداران این انقلاب، امامین انقلاب بوده و هستند و بی‌شک تبعیت از دستورات این بزرگان رمز بقای این انقلاب تا امروز بوده است، بنابراین باید در برابر هر آنچه که به نوعی رهبری را مورد تخریب قرار می‌دهد، هوشیار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha