شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش گفتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی

حوزه / سهیل اسعد مبلغ بین المللی گفت: اولین گام عملی در نشر انقلاب، احساس مسئولیت و ایجاد ساختار برای صدور انقلاب است و انگلیسی صحبت کردن صرفاً برای نشر انقلاب اسلامی در دنیا کافی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سهیل اسعد مبلغ بین الملل آرژانتینی، امروز، در همایش گفتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در جمع فرهنگیان آموزش و پرورش خراسان رضوی که در سالن شهید حاتمی برگزار شد، به اهمیت صدور انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز باید رسالت خودمان در برابر انقلاب اسلامی را بشناسیم.

وی افزود: اولین گام عملی، احساس مسئولیت داشتن و ایجاد ساختار برای صدور انقلاب است و انگلیسی صحبت کردن صرفاً برای نشر انقلاب اسلامی در دنیا کافی نیست.

این مبلغ بین المللی، با اشاره به ساختاری که سردار سلیمانی در جنگ سخت در برابر دشمنان جهان اسلام ایجاد کرد، گفت: امروز نیاز به سردار سلیمانی‌ها در جنگ نرم داریم که بتوانند در این میدان نبرد موثر عمل کنند.

وی با بیان اینکه در تبلیغ باید نیازهای واقعی انسان را نشان دهیم، یادآور شد: همان طور که در تبلیغات بازرگانی در رسانه‌ها گاهی کالایی را آن قدر تبلیغ می‌کنند که فرد به آن احساس نیاز پیدا می‌کند، در عرصه نشر اسلام نیز باید نیاز واقعی انسان که او را از پوچی نجات می‌دهد را تبلیغ کرد.

لازمه تمدن نوین اسلامی، تغییر سبک زندگی فعلی است

در ادامه خانم حلیمه حیدری استاد جامعه المصطفی العالمیه و مبلغ پاکستانی، یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را رسیدن به تمدن نوین اسلامی دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی نگاه ما را تغییر داد و امروز باید این را نگاه توسعه داد، وظیفه فردی و اجتماعی ما این است که در این عرصه جامعه سازی کنیم.

وی به تعریف نسل انقلابی پرداخت و گفت: نسل انقلابی یعنی نسبت به اطراف خود و وقایعی که اتفاق می‌افتد بی‌تفاوت نباشیم و از تهدیدها نترسیم، نسل انقلاب معیارش اسلام و قرآن است.

استاد جامعه المصطفی العالمیه با تأکید بر اینکه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، باید تمام کشورهای اسلامی زیر یک پرچم باشند و تفرقه را کنار بگذارند، یادآور شد: لازمه ایجاد تمدن نوین اسلامی تغییر سبک زندگی فعلی است که یکی از ارکان سبک زندگی، بانوان هستند، تغییر نگرش و خودباوری زن مسلمان می‌تواند نسل انقلابی تربیت کند.

در ادامه الیاس عبدالله مبلغ بین المللی از نیجریه، به تشریح اقدامات شیخ ابراهیم زکزاکی در نشر اسلام در سال‌های گذشته پرداخت و به علاقه امروز مردم نیجریه به اسلام اشاره کرد.

گفتنی است همایش گفتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران با حضور ۴۵۰ نفر از مدیران مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و مسئولان مراکز آموزش زبان خارجی در سالن شهید حاتمی مشهد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha