گلزار شهدای کرج غبارروبی و عطرافشانی شد + عکس

در دومین روز از گرامیداشت دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان با عنوان «مهمانی لاله‌ها» در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، هم‌زمان با سراسر کشور و در دومین روز از گرامیداشت دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهیدان با عنوان «مهمانی لاله‌ها» با حضور نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای امامزاده محمد علیه‌السلام کرج برگزار شد.

در این مراسم که باهدف تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای فاجعه منا، شهدای هسته‌ای، شهدای ترور و شهدای امنیت و خانواده‌های معظم آنان برگزار شد مردم استان البرز با حضور در جوار قبور مطهر شهدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اعلام کردند که ادامه‌دهنده راه آن‌ها هستند.

در این مراسم سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به ایراد سخنرانی درباره اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اهمیت تکریم خانواده شهدا و ایثارگران پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha