پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
image-20230203075838-1.png

حوزه/ شورای شهر مالاگا در اسپانیا با ایجاد اولین راهنمای سفر حلال، خود را به عنوان مقصدی حلال معرفی می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، شورای شهر مالاگا با ایجاد اولین راهنمای سفر حلال، خود را به عنوان مقصدی حلال معرفی می کند.

هدف این شهر گشودن یک نمایه توریستی دیگر و توسعه گردشگری با پتانسیل های فراوان است که توسط میراثی که فرهنگ اسلامی در اندلس به طور کلی و در مالاگا به طور خاص به جا گذاشته است، ایجاد شده است.

این راهنما، با شعار «از جواهر اسپانیا لذت ببر»، مسافران و گردشگران را با امکانات فراوان مالاگا از قبیل: موزه‌ها، بناهای تاریخی، غذاخوری، گزینه‌های اقامتی، فروشگاه‌های منطقه، جاذبه‌های گردشگری و عبادتگاه‌ها، علاوه بر دیدنی های دیگر مالاگا، به عنوان مقصد حلال آشنا می کند.

این راهنما توسط شهردار مالاگا، فرانسیسکو دلا توره، همراه با مشاور گردشگری، جاکوبو فلوریدو در نمایشگاه گردشگری فیتور ارائه شد.

این راهنما با همکاری Halal Trip یکی از اپراتورهای اصلی بخش توریستی که دفتر مرکزی آن در سنگاپور است منتشر می شود و بدین ترتیب اولین راهنمای سفر حلال به مقصد اسپانیا منتشر می شود.

راهنمای سفر حلال به دنبال دستیابی به بازارهای دورافتاده مانند آسیا و خاورمیانه است، جایی که قبلاً دست در دست اتحادهایی مانند Andalusian Soul کار کرده است.

این راهنمای دیجیتال را می توان از وب سایت اپراتور حلال تریپ دانلود کرد و همچنین می توان آن را برای مشتریان دائمی خود ارسال کرد. این راهنما علاوه بر امکاناتی که برای این پروفایل توریستی دارد، شامل پیشنهادی برای شناخت شهر در پنج روز، تشویق به اقامت طولانی مدت در شهر، به ویژه مناسب برای بازارهای مسافت طولانی است. راهنمای سفر حلال، که به زبان انگلیسی موجود است، دارای ۱۶ صفحه به صورت تمام رنگی، با عکس هایی از مکان های دیدنی مالاگا و اینفوگرافیک ها برای تسهیل در جهت یابی مسیرها در سراسر شهر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha