پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آژانس مسافرتی حلال: گردشگری اسلامی هم‌چنان به قوت خود باقی‌است

حوزه/ نماینده یک آژانس مسافرتی حلال مستقر در لندن اعلام کرد که با وجود محدودیت‌های کرونا، آمارها نشان می‌دهند که صنعت گردشگری اسلامی به قوت خود باقی است و گردشگری مسلمان پسند در ماه اکتبر افزایش ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از salaamgateway، آمارها نشان می‌دهند، با وجود اینکه صنعت گردشگری و مسافرت بیشترین ضربه را به دلیل شیوع ویروس کرونا خورده‌اند اما رزرو سفرهای مسلمان‌پسند بار دیگر در حال افزایش است و به ویژه ترکیه و کارائیب علائم خوبی داشته و جلب رضایت جهانگردان مسلمان دیده می‌شود.

«حلال بوکینگ» آژانس مسافرتی آنلاین مستقر در انگلیس که هر ساله رشد دو رقمی را تجربه می‌کرد اعلام کرد که با رفع محدودیت‌های کرونا، تقاضاها برای سفرها پس از رفع قرنطینه‌ها به حالت قبلی بازگشته‌اند. هنگامی که محدودیت‌های سفر برای اولین بار به صنعت حلال وارد شد ، این آژانس با افزایش فعالیت‌های خود در وبسایت مبادرت کرد تا با شرایط سازگار شود.  

اوکفل سکگین، مدیر مدیر ارشد بازاریابی این آژانس مسافرتی در سخنرانی در اجلاس جهانی حلال که هفته پیش در استانبول ترکیه برگزار شد گفت: [مارس] تا ژوئن ، به دلیل وضعیت قرنطینه، فروش صفر بود. سپس بهبودی بسیار سریعی داشتیم. در ادامه در ماه آگوست بیش از ۱۰۰ درصد ، در سپتامبر ۱۲۰ درصد و در ماه اکتبر ۱۰۰ درصد رشد داشتیم.

سکگین داده‌های ماه دسامبر را ارائه نداد ، در حالی که هم اکنون کشورهای اروپایی فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، اسپانیا و انگلیس محدودیت هایی را  به دلیل شیوع نوع جدید ویروس کرونا اعمال کرده‌اند.

‌ سکگین گفت: به طور سنتی ، ما در کشورهایی مانند مالدیو، مالزی، اندونزی و ترکیه انواع تفریحگاه‌های ساحلی خورشیدی را اداره می کنیم و مشتریان بیشتری در کشورهای مدیترانه و جنوب شرقی آسیا داریم. اما با توجه به اینکه اکنون بسیاری از مشتریان ما قادر به سفر طولانی نیستند، ما در شهرهای بزرگی مانند لندن ، رم و پاریس گزینه های محلی را به آنها ارائه کردیم.  این یک موفقیت بود زیرا مشتریان ما از این فرصت‌ها استفاده می‌کنند و این نشان می‌دهد تقاضا وجود دارد و اگر به عنوان یک شرکت مسافرتی خود را با شرایط جدید تطبیق دهید ، می توانید از آن استفاده کنید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha