جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی خاتمی

حوزه/ امام جمعه زنجان گفت: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در ارایه نقدها باید منصفانه عمل کرد و از سیاه نمایی اجتناب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان با بیان اینکه مردم از وضعیت کنونی جامعه ناراضی هستند، گفت: گاهی مردم سوال می کنند آیا مقام معظم رهبری از این نا به سامانی‌ها اطلاع دارند، در حالی که ایشان به ریز در جریان مسائل هستند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه برخی ها هر چند افراد خوبی هستند، اما نباید بر سر کار می آمدند، ادامه داد: متاسفانه باید گفت ضعف مدیریتی در کشور وجود دارد که رهبر معظم انقلاب در فرامین اخیر خود علاوه بر بیان پیشرفت های کشور، کاستی ها را نیز یادآور شدند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری دقیقا به مسائل اشراف دارند و فرمودند در ارائه نقدها منصفانه عمل شود و اگر جایی نقصی وجود دارد نباید به کل نظام تعمیم داده شود و در واقع نباید سیاه نمایی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی ادامه داد: مقام معظم رهبری به مؤلفه رقابت پذیری محصولات تاکید کردند چرا که اعتماد به محصول داخلی را فراهم می کند و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی همچنین به ۱۹ بهمن سال ۵۷ و بیعت نیروهای هوا نیروی ارتش جمهوری اسلامی با امام راحل اشاره کرد و گفت: این اقدام شتاب انقلاب را به همراه داشت و به دنبال آن، گروه‌های دیگری به انقلاب پیوستند و در نهایت ۲۲ بهمن انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه زنجان به مناسبت ۱۷ بهمن سالروز ارتحال بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب کبری (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی شجاع، برای ماندگاری مکتب سیدالشهدا نقش آفرینی کرد و در واقع بذر انقلاب را پاشید، خفته ها را بیدار کرد و بنی امیه را رسوا نمود.

امام جمعه زنجان به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بیشترین اعتکاف کنندگان در این مراسم جوانان هستند، هرچند مشکلات و زندگی ماشینی، بیماری هایی نظیر افسردگی، استرس و اضطراب را افزایش داده که یکی از راه‌های توصیه شده مقابله با آن اعتکاف است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha