جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
البرز

حوزه/ حجت الاسلام محمدی با بیان این که انقلاب اسلامی عزت و عظمت فراموش شده امت اسلام را به آنان بازگرداند، گفت: ایران مقتدر موجب عزت و اقتدار مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی، در خطبه های این هفته نماز جمعه چهارباغ استان البرز اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی با قدرت اهداف خود را در سطح دنیا به پیش می برد و لحظه ای در مقابل کفر جهانی کوتاه نمی آید.

وی تصریح کرد: راه عزت و اقتدار این ملت در عمل به دین و ارزش های الهی و توجه به توصیه ها و وصایای امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری است.

به گفته امام جمعه چهارباغ باید اهداف و آرمان های امام بزرگوار را شناخت و در جهت تحقق آن در سایه رهبری های مقام معظم رهبری گام برداشت.

امام‌ جمعه چهار باغ ادامه داد: جنس بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای اخیر از نوع گفتمان‌سازی است و "مردمی‌سازی" رویکرد اصلی آن است. توجه به ایران و فرهنگ ایران و ساخت ایران از این جنس است.

خطیب نماز جمعه چهارباغ ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی(ع) افزود: درخشش امیرالمؤمنین(ع) در دوران جوانی، همان الگوی ماندگاری است که همه‌ی جوانان می‌توانند آن را سرمشق خودشان قرار دهند.

حجت الاسلام محمدی با دعوت مسئولین و مردم برای یاری رساندن به هموطنان در خوی، اظهار کرد: براساس اعلام هلال احمر، زلزله‌زدگان خوی به وسایل گرمایشی مانند هیتر و بخاری برقی و پتو نیاز دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha