یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زاهددوست امام جمعه خورموج

حوزه/ امداد چهارشنبه مسافر تهران به بوشهر بودم؛ هواپیمای شرکت آسمان مسافران را حدود نیم ساعت قبل از اذان سوار کرد و بعد از طلوع آفتاب به مقصد رساند، یعنی عملاً به خاطر برنامه ریزی نادرست ساعت های پروازی نماز صبح مسافران این پرواز قضا شد و بسیاری از مردم و مؤمنین اظهار نارضایتی و گلایه داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج در خطبه های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: نسخه علاج و راه برون رفت جهان امروز از فسادها و جنگ های ویرانگر و بی عدالتی عمل به سیره و گفتار امیرالمؤمنین علی(ع) است.

امام جمعه خورموج با تبریک روز پدر، افزود: آغاز ایام البیض رجب فرصت مغتنمی برای اعتکاف و خلوت با خداست که از همه اقامه کنندگان و برگزار کنندگان اعتکاف در سطح شهرستان تشکر و قدردانی می کنم.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها گفت: بصیرت در همراهی و اطاعت از امام زمان خود و حضور موثر در هر صحنه ای که باعث تقویت اسلام می شد از ویژگی های ممتاز آن بانوی بزرگوار بود.

حجت الاسلام زاهددوست عنوان کرد: ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است و فصل جدید انقلاب اسلامی آغاز شده است و گام دوم انقلاب گامی است که باید نسل نوجوان ما با قدرت بردارند.

وی با قرائت فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب که خطاب به نوجوانان و جوانان بود، تاکید کرد: به رهبر عزیزمان اطمینان می دهیم که راه عزتی که شما در بیانیه گام دوم ترسیم فرمودید، توسط نوجوانان و جوانان عزیز ما با قدرت دنبال خواهد شد.

امام جمعه خورموج اظهار کرد: پیشرفت های ما در عرصه استقلال همه جانبه، معنویت، علم و نوآوری خیره کننده و در عرصه فضایی، پزشکی، هسته ای، دفاعی شگفت آور است اما در عرصه ای مانند اقتصاد نیازمند اصلاحات جدی هستیم که با همدلی و کار جهادی و تلاش سه قوه کشور از جمله دولت خدمتگزار این گام مهم هم‌ برداشته خواهد شد.

وی گفت: بازدید سه ساعته مقام‌معظم رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی و نشست مفصل با کارآفرینان و تولیدگران و فعالان عرصه دانش بنیان در آستانه دهه فجر با فعالان اقتصادی و تولید، پیام مهمی دارد و آن این است که مسئله معیشت و اقتصاد خانوارها مسئله اصلی کشور است و از دغدغه های مهم حضرت آقا است.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: پیام دیگر این است که دستاوردهای شگفت آور ایران و ایرانی نباید نادیده گرفته شود و به جوان ایرانی باید اعتماد کرد و به او فرصت داد و پیام دیگر این که نباید اقتصاد درون زا را با هیچ مسئله ای از جمله مسائل هسته ای و مذاکرات گره زد.

وی افزود: اقدام اخیر دولت جهت تعدیل قیمت های اقلام اساسی قابل تحسین و تقدیر است اما باید مردم نتیجه این اقدامات قابل تحسین را در سفره خود احساس کنند.

امام جمعه خورموج بیان داشت: اقدامات هفته گذشته مجاهدان فلسطینی علیه رژیم کودک کش فلسطینی و عملیات استشهادی جوان ۲۱ ساله فلسطینی که موجب هلاکت هشت صهیونیست شد، موجی از هراس را به اردوگاه صهیونیست‌ها هدیه کرد و بعد از این عملیات نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت:احتمالا اسرائیل ۸۹ سالگی خود را نخواهد دید.

وی با اشاره به همزمانی اذان صبح و ساعت پروازهای هواپیمایی، تصریح کرد: متاسفانه بعضی از خطوط پروازی این مسئله را رعایت نمی‌کنند که باید این بحث به طور کلی حل شود.

حجت الاسلام زاهددوست افزود: بنده بامداد چهارشنبه مسافر تهران به بوشهر بودم؛ هواپیمای شرکت آسمان مسافران را حدود نیم ساعت قبل از اذان سوار کرد و بعد از طلوع آفتاب به مقصد رساند، یعنی عملاً به خاطر برنامه ریزی نادرست ساعت های پروازی نماز صبح مسافران این پرواز قضا شد و بسیاری از مردم و مؤمنین اظهار نارضایتی و گلایه داشتند.

وی تاکید کرد: ساعت پرواز باید طوری مدیریت شود که مسافر قبل یا بعد از پرواز، حدود نیم ساعت وقت برای نماز صبح داشته باشد که این دغدغه برای آقایان خطوط پروازها وجود ندارد و مسئولان وزارت راه و فرودگاه ها باید این دغدغه مومنین را حل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha