پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشن انقلاب در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند

حوزه/ مراسم گردهمایی مبلغین و روحانیون شهرستان نهاوند صبح امروز بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور امام جمعه نهاوند و جمعی از مسئولان حوزوی و شهرستان، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مراسم گردهمایی مبلغین و روحانیون شهرستان نهاوند صبح امروز بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند و جمعی از مسئولان حوزوی و شهرستان، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مغیثی در این مراسم با تبریک میلاد حضرت امیر(ع) و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: کاری که حوزه و بزرگان حوزه در زمان مبارزات منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند، دقیقاً جزو وظایف ذاتی و هویتی حوزه بود.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین یکی از وظایف اصلی حوزه علمیه و طلاب است.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه در عرصه جهاد تبیین، طلاب در خط مقدم حضور دارند، یادآور شد: طلاب و روحانیت، از هر فرصتی باید برای ارتباط با اقشار مختلف جامعه و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنند و اجازه تحرک به دشمن ندهند.

برگزاری جشن انقلاب در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند + عکس

برگزاری جشن انقلاب در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha