جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
وزیر ارشاد اسلامی

حوزه/ دکتر اسماعیلی با بیان این که باید صحنه تولید در فضای مجازی را به سمت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی تغییر دهیم افزود: فضای مجازی در دنیای فعلی به فضای حقیقی تبدیل شده و باید نگاه فرصت محور به آن داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی که امشب در مصلی تهران برگزار شد در سخنانی بیان داشت: در حوزه فضای مجازی نیروی انسانی متبحر و متخصص داریم، صدها هزار فارغ التحصیل این حوزه باید وارد فضای کنشگری شوند.

وی با بیان این که باید صحنه تولید در فضای مجازی را به سمت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی تغییر دهیم افزود: فضای مجازی در دنیای فعلی به فضای حقیقی تبدیل شده و باید نگاه فرصت محور به آن داشت.

وزیر ارشاد در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: باید عرصه فضای مجازی را برای فعالان و شرکت های این حوزه را باز کنیم.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه تنظیم گری در فضای مجازی را باید کامل کنیم، یادآور شد: ضوابط فضای مجازی کامل شده، لذا باید ابهامات را کاهش داده تا مشکلات فعالان آن کمتر و کمتر شود.

وی تصریح کرد: ۳۴ میلیون ایرانی زیر یک ساعت در روز بازی رایانه ای می کنند ضمن اینکه۴ میلیون ایرانی هم روزانه بالای یک ساعت بازی رایانه ای می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حاکمیت باید ضوابط فعالیت در فضای مجازی را مشخص کند که شورایعالی فضای مجازی در این زمینه باید اقدامات لازم را انجام دهد.

او در خاتمه گفت: عرصه محتوای بازی های رایانه ای باید در اختیار ما قرار گیرد و دست برتر داشته باشیم.

116

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha