جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از شهدا

حوزه/ فرمانده مرزبانی استان بوشهر در دیدار با سه خانواده شهید مرزبان در شهرستان دشتی از مجاهدت ها و فداکاری آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدای والامقام مرزبانی استان بوشهر "علیرضا آریافر"، "اسدالله فقیه" و "محمدطاهر احمدی" در شهرستان دشتی با تجلیل از صبر و استقامت آنان، اظهار داشت: خانواده شهدا نماد صبر و استقامت هستند.

وی ادامه داد: شهدا با نثار خون پاک خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کرده و عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با تأکید بر ضرورت خدمات‌رسانی شایسته به خانواده معظم شهدا و دلجویی و سرکشی مستمر از آنان اظهار کرد: عشق و ارادت شهدا به امام و انقلاب با هیچ جمله ای قابل وصف و ارزش گذاری نیست.

شرفی بر لزوم پاسداری از آرمان‌ها و اهداف مقدس شهدا تأکید کرد و افزود: به برکت خون پاک شهدا ایران اسلامی با اقتدار و صلابت در برابر ابرقدرت های جهانی ایستادگی و جرات تعرض را از آنان سلب کرده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا یک توفیق الهی است ابراز داشت: حضور در جمع خانواده این شهید والامقام افتخاری بزرگ و ارزشمند است که نصیب ما شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha