سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اعتکاف

حوزه/ خانم شریفی از برگزاری ۵ حلقه هم اندیشی با موضوع «جهاد تبیین» با حضور معتکفین جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ۵ کارگروه دانشجویی، دانش آموزی، طلاب، خانواده و امور بین الملل خبر داد.

خانم معصومه شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به حضور جمعی از معتکفین جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در مسجد امام حسین علیه‌السلام قم، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های فرهنگی تبلیغی ویژه معتکفین این مسجد، تشکیل حلقه‌های هم اندیشی با موضوع «جهاد تبیین» بود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: به طور کلی در سه روز اعتکاف، ۲۰ حلقه هم اندیشی با موضوع «جهاد تبیین» با حضور معتکفین برگزار شد.

شریفی با بیان اینکه هدف از تشکیل حلقه‌های هم اندیشی، ایجاد مدلسازی جهاد تبیین بر اساس مخاطبان بود، افزود: در هر نویت، پنج حلقه هم اندیشی تشکیل شد و معتکفین در پنج کارگروه دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، خانواده و طلاب بین الملل تقسیم بندی شدند.

وی با اشاره به حضور ۴۰ دانش آموز، ۱۵ دانشجو و ۳۰ طلبه بین الملل در این مراسم، یادآور شد: حلقه‌های هم اندیشی با حضور اساتید راهبر از جمله استاد فخر روحانی، استاد طوسی، استاد شریفی، استاد اسماعیلی، استاد ملکان و استاد سلطانی در جهت ارائه راهکارهای عملیاتی کردن «جهاد تبیین» بر اساس مخاطبان دانش آموزی، دانشجویی، طلاب، خانواده و امور بین الملل تشکیل شدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: در نخستین روز مراسم معنوی اعتکاف، حجت الاسلام مقدمی، استاد تاریخ انقلاب در حلقه‌های جهاد تبیین حضور یافت و ابتدا با طرح مسئله و اهمیت جهاد تبیین به رسالت طلاب اشاره کرد و در ارتباط با شیوه دشمن در ایجاد تحریفات در تاریخ انقلاب اسلامی به صورت نرم، به اهمیت جهاد تبیین در شفافیت حقایق پرداخت.

شریفی در پایان یادآور شد: یکی از برنامه‌های این ایام، برگزاری نشست معرفتی با موضوع «معرفت اعتکاف» بود که با حضور استاد حیدری مجد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha