چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خون امام حسین(ع) بزرگترین چراغ راهنما و شعیره الهی است و حسینیه‌ها مربوط به اباعبدالله الحسین(ع) هستند لذا حسینیه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم افتتاح حسینیه شهید علی محمد قربانی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خانواده شهید، اعضای هیئت رهروان شهادت و مردم شامگاه سه شنبه در اهواز برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تبریک اعیاد ماه شریف رجب و دهه مبارک فجر، گفت: شعائر الهی نشانه هایی هستند که انسان را به سمت خدا و معنویت راهنمایی می کنند و دقیقا وظیفه ای مانند علائم راهنمایی و رانندگی دارند.

وی افزود: همانطور که علائم راهنمایی و رانندگی باعث حفظ جان و مال مردم می شوند، شعائر الهی سلامتی معنوی و امنیت روحی انسان را تامین می کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه حسینیه‌ها از مهم‌ترین شعائر الهی هستند، گفت: خون امام حسین(ع) بزرگترین چراغ راهنما و شعیره الهی است و حسینیه‌ها مربوط به اباعبدالله الحسین(ع) هستند لذا حسینیه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

وی ادامه داد: شهدا خروجی همین حسینیه‌ها هستند و با رسیدن به نورانیت امام حسین(ع) و اخلاص توانسته اند با خون و جان خود از اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت دفاع کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص شهدا گفت: مقام معظم رهبری از شهدا به عنوان امامزاده های ملت یاد کرده اند، شهدایی که حتی ممکن است تعلق نَسَبی با پیامبر(ص) و امام علی(ع) نداشته باشند اما تعلق و بنوت روحی نسبت به رسول اکرم و باقی معصومین دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha