جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1069603
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
تصاویر/ مراسم اعتکاف رمضانیه در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم

حوزه/ ستاد مرکزی اعتکاف به شکرانه حضور در این مراسم معنوی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ستاد مرکزی اعتکاف به شکرانه حضور در این مراسم معنوی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما معتکفان به شکرانه حضور در مراسم معنوی و سنت نبوی اعتکاف، خدای بزرگ و ازلی را شاکریم که به ما توفیق داد ۳ روز معتکف کوی او باشیم؛ اینک به شکرانه این توفیق الهی که ره یافتن به کوی عبادت و بندگی است و به شکرانه نعمت سایه بی‌کران انقلاب اسلامی که به برکت خون شهیدان والامقام برپا شده و این فضای معنوی را در سراسر این سرزمین گسترش داده است، مراتب ارادت و قدردانی خود را به مقام عظمای ولایت، سکاندار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم اعلام می‌داریم که به حق پشتیبان اصلی این آیین معنوی هستند. اینک ما معتکفان مساجد ایران که از این فضای معنوی برخوردار شده‌ایم با همه وجود می‌گوییم:

۱. الحمدلله رب العالمین و الحمدلله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله...

۲. با سپاس و حمایت از تلاش‌های دولت خدمتگزار از دولتمردان می‌خواهیم مسأله فرهنگ را به عنوان فضای تنفس جامعه مورد اهتمام ویژه قرار دهد و با استفاده از ظرفیت وجود جوانان مومن و متدین ومجاهد و با الگو گیری از قله های والای انسانی مقاومت در قرن اخیر بویژه دفاع مقدس و مکتب نورانی و پرشکوه شهید سلیمانی به دفاع از ارزشهای دینی و ملی که امروز بیش از همیشه ی تاریخ ، دیده های جهانیان را به خود جذب نموده و مورد هجمه های بی وقفه دشمنان دین و ملت قرارگرفته است ، قیام نموده و از شرافت مکتبی این ملت بزرگ صیانت نمایند و نگذارند در پیچ و خم حل مشکلات اقتصادی مسأله فرهنگ مثل همیشه مورد غفلت واقع شود. همچنین آمادگی خود را جهت همکاری با دولت محترم درزمینه گسترش فرهنگ دینی و معنویت در ابعاد مختلف بیانیه گام دوم اعلام میداریم.

۳. ما ضمن حمایت قاطع از فرمایشات مقام معظم رهبری حفظه الله و تاکید بر گفتمان انقلاب اسلامی ایران در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت حجت، در مقابل توطئه های استکبار جهانی و سرسپردگان داخلی و خارجی آن، یکپارچه و یکصدا پشتیبان ولایت فقیه هستیم که به فرموده پیر و مرادمان، پشتیبانی از آن موجب حفظ کشور و مردم است.

۴. ما ضمن حمایت از جبهه مقاومت در سرتاسر امت اسلامی و سرزمین‌های اسلامی و ارج نهادن به مجاهدت فرزندان اسلام، آمادگی خود را برای مقابله با دشمنان مکتب حیات بخش اسلام اعلام می‌داریم و از دولت های خودفروخته و سرسپرده به استکبار جهانی و گروه‌های تکفیری و از خدا بی‌خبر که به نام اسلام به این آیین مقدس خیانت کرده‌اند، بیزاری می جوییم.

۵. به جاسوسان و مزدوران جنگ رسانه ای کشورهای غربی بویژه انگلیس خبیث و اسرائیل غاصب و رژیم سعودی اخطار می‌دهیم که دست از سر فرزندان این ملت بردارید و علیه جوانه های اسلام توطئه نکنید که همین نوجوانان بزودی خواب آشفته شما را با نابودیتان تعبیر میکنند...بدانید این ملت مومن و مقاوم در کمین شماست و رؤیای صادقه پیامبر راستی و آزادگی حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله بار دیگر تحقق می یابد که لتدخلن مسجد الحرام ان شاءالله آمنین و وعده حتمی خداوند کریم به ایشان در مورد مسجد الاقصی بزودی محقق می گردد که لیسوء وجوهکم ولیدخلوا المسجد کما دخلوه اول مرة و همانا آینده قطعی از آن این ملت است.

۶.با رهبر عزیزمان پیمان می بندیم که وجود خویش و خلاصه جان را در کف دست گرفته و در پیمودن راه این انقلاب الهی و اسلامی و ارزشهای قرآن به سوی ظهور مولایمان حضرت حجت بن الحسن المهدی ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و حفظ این نظام اسلامی که به فرموده شهید سلیمانی مهمترین حرم است ذره ای تردید به خود راه نمیدهیم و با همه وجود در جهت جهاد تبیین فوری ترین و ضروری ترین جهاد مقدس است فرمان شریفتان را لبیک می گوییم.

۷. با امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف عهد می بندیم که هرگز زیر پرچم ولایت کفر و طاغوت نرویم و پای ولایت نائب برحق ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز که جانمان فدای او باد بمانیم و رنگ خدا را بر همه ی رنگ ها ترجیح دهیم و فرزندانمان را برای سربازی و فداکاری در لشگر مقدسش بپرورانیم .

والحمدلله رب العالمین ستاد مرکزی اعتکاف قم المقدسه ۱۷/۱۱/۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha