جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان و دانش آموزان نمونه دبیرستان دخترانه شاهد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا ماهیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظامی اسلامی در ۴۴ سال گذشته برای مردم بازگو و تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، در هشتمین روز از دهه فجر آیین تجلیل از ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس بسیج فرهنگیان، معاونین و کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در این آیین با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا ماهیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظامی اسلامی در ۴۴ سال گذشته برای مردم بازگو و تبیین شود.

حجت الاسلام سید سیروس حکمتی نیک گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت ۲۵۰۰ ساله ساقط شد و راهبرد استکبار و آمریکا که از سال ۳۲ تا ۵۷ دنبال این بودند انقلاب اسلامی شکل نگیرد، شکسته شد.

وی افزود: امروز ایران اسلامی با اقتدار در مسیر پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و علی رغم همه توطئه‌ها و مشکلات با اتکا به مردم به سمت قله‌های افتخار حرکت می‌کند.

حجت الاسلام حکمتی نیک تصریح کرد: ۴۴ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و به کوری چشم دشمنان هم اینک انقلاب و نظام اسلامی ایران به یک درخت تنومند و بارور تبدیل شده که ثمره آن به سراسر جهان هستی رسیده است.

امام جمعه موقت یاسوج، با اشاره به دستاوردهای چشمگیر ۴۴ سال اخیر نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف، گفت: مسئولان اجرایی، ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌ها و خبرنگاران کشور و کهگیلویه و بویراحمد در روزهای باقیمانده تا ایام الله دهه فجر امسال، گفتمان انقلاب و خدمات ارزنده نظام در عرصه‌های مختلف را بیش از پیش برای مردم تبیین کنند.

مردمی بودن مهمترین شاخصه انقلاب اسلامی ایران است

در ادامه حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبریک دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

عزت خواه، مردمی بودن را مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با اتکا به مردم و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر امروز در همه معادلات جهانی حرف برای گفتن دارند.

وی گفت : به برکت انقلاب اسلامی، ایران در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در جهان می‌درخشد.

در این آیین به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر از ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش استان و دانش آموزان نمونه دبیرستان دخترانه شاهد با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha