سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مسلم مخفی مسجد مهدیه

حوزه / سرپرست فرمانداری همدان گفت: دولت سیزدهم صادق الوعده است و عده‌ای که فقط به نقد عملکردها عادت کرده‌اند، خوب است حداقل این ایام به بیان کارهای انجام شده هم بپردازند و آن را مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی سرپرست فرمانداری همدان، شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد مهدیه همدان، با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: به اذعان مخالفان، دولت سیزدهم در شرایط سخت اقتصادی، تحریم و کمبود منابع مالی کار خود را آغاز کرد و با تمام توان به رفع مشکلات، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم ورود کرده است.

وی با اشاره به منویّات مقام معظم رهبری مبنی بر تأیید تلاش دولت در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات کشور، تصریح کرد: با عزم دولت مردمی و انقلابی و تلاش همه دلسوزان نظام، قطعاً آینده روشنی پیش رو داریم که افزایش حجم دشمنی مخالفان نظام نیز حاکی از این واقعیت امیدآفرین است.

سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا در نقد عملکردها با دشمن هم صدا نباشیم، یادآور شد: با تأکید و پیگیری استاندار همدان، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار گرفته و اکنون در دهه مبارک فجر شاهد بهره‌برداری از طرح‌های مهم و اثرگذاری هستیم که نمادی از عملکرد موفق دولت در استان است.

مخفی یادآور شد: پروژه‌های مهم دیگری چون بیمارستان اکباتان همدان، مدرسه اوتیسم و میرسیدعلی همدانی، شهرک صنفی صنعتی بوعلی ۲، مرکز جامع سرطان، تصفیه خانه آب شیخی‌جان و کنار گذر غربی همدان هم اکنون با تلاش جدی دست اندرکاران در حال تکمیل است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خواستار نقد منصفانه شد و اظهار کرد: دولت سیزدهم صادق الوعده است و عده‌ای که فقط به نقد عملکردها عادت کرده‌اند، خوب است حداقل این ایام به بیان کارهای انجام شده هم بپردازند و آن را مشاهده کنند.

تلاش دولت بر رفع دغدغه‌ها و مشکلات کشور است / منتقدان کارهای انجام شده دولت را ببینند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha