چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید میدانی نماینده ولی فقیه در استان و مدیران کل استانی و شهرستانی از بخش سرفاریاب و روستاها و مناطق عشایری تابعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از مدیران این استان در سفر به شهرستان چرام از بخش سرفاریاب و روستاهای این منطقه بازدید و از نزدیک مشکلات و مطالبات مردمی را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیران استانی و شهرستانی به مناسبت دهه فجر، از مناطق روستایی و عشایری بخش کم برخوردار سرفاریاب شهرستان چرام، بازدید و با خانواده‌های شهدا، مردم روستاهای تیرآبگون، مندان، سواری و دیگر مناطق عشایری دیدار کرد و از نزدیک پای درد و دل این قشر زحمتکش و کم توقع نشسته و طی صورتجلسه‌ای قرار شد مشکلات آنها مرتفع گردد.

امام جمعه شهر یاسوج، در این سفر اظهار داشت: دوران تحقیر پایان یافته، امروز دوران عزت مردم است، دشمن تلاش زیادی دارد تا این عزت و پیروزی را به کام مردم تلخ کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، برآشفتگی استکبار از ایران را همین عزت و توسعه‌ای دانست که برای ملت و دولت ایران رخ داده، بیان کرد: سپاسگزاریم و باید شکر گذار بود، اما ظرفیت کشور بالاتر است و باید بیشتر از اینها برای مردم کار کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: اگر ما دستاوردهای ۴ ساله اخیر انقلاب را با همه حکومت‌های دوران قبل از انقلاب، با وجود همه تحریم‌ها، تهدیدها، فشار و جنگی که بوده مقایسه کنیم، خدماتی که در کل کشور گسترده شده اصلا قابل مقایسه نیست و از این باب باید قدردان باشیم.

وی با بیان اینکه حاکمیت هرچه در توان دارد را به میدان آورده تا خدمات بهتری به مردم عرضه کند، افزود: متاسفانه همچنان نواقصی وجود دارد و باید مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: قبلاً در ۵ کیلومتری یاسوج هیچ زیرساختی وجود نداشت، اما الان به برکت انقلاب و نظام اسلامی به دور دست ترین نقاط زیر ساخت‌ها رسیده است.

وی در خصوص مطالبات مردمی هم گفت: دسته بندی و مصوبات در حوزه‌های آب، راه، آموزش و کشاورزی تصویب شد و باید مسئولان دولتی به ویژه فرماندار و بخشدار پیگیر عملیاتی شدن این مصوبه‌ها باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha