پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 1069681
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
پلهوی بدون سانسور

حوزه/ از کتاب «پهلوی بدون سانسور» گزیده هایی مستند درباره رضا و محمد رضا پهلوی و برخی نزدیکان آنها نوشته جبار امرایی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، از کتاب «پهلوی بدون سانسور» گزیده هایی مستند درباره رضا و محمد رضا پهلوی و برخی نزدیکان آنها نوشته جبار امرایی رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور دکتر قاسم تبریزی، پژوهشگر تاریخ معاصر ایران و مسئول کتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی کتابخانه مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام عصاره، مدیر خانه طلاب جوان و آقای جبار امرایی (نویسنده کتاب) و پیام تصویری حجت الاسلام راجی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد (سالن آمفی تئاتر کاخ موزه ملت) برگزار شد.

در معرفی این کتاب که در انتشارات گام دوم منتشر شده، آمده است:

کتاب «پهلوی بدون سانسور» مجموعه‌ای از روایت‌های مستند درباره زندگی و عملکرد رضا و محمد رضا پهلوی و اطرافیان آنها است. روایت های این کتاب یا از کتاب های درباریان و همراهان موافق با رژیم پهلوی و یا از برخی نویسندگان بی طرف خارجی است. برخی روایت های این اثر به صورت مستقیم از کتاب هایی است که تاکنون ترجمه نشده است. ویژگی دیگر کتاب آن است که روایتها به صورت مختصر و همه فهم و بدون تفسیر و تحلیل و با کمترین دخل و تصرفی نسبت به متن اصلی در اختیار مخاطب قرار می گیرد. کوتاهی و مستند بودن کتاب این امکان را فراهم می کند که خوانندگان به راحتی بتوانند از مطالب آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی استفاده کنند.

علاقه مندان برای خرید کتاب، بر روی عکس زیر کلیک نمایند.

از "پهلوی بدون سانسور" رونمایی شد + تیزر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha