دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام میلاد فرهنگیان، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان سنقر و کلیایی

حوزه/ مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان سنقر و کلیایی در یادداشتی گفت: امروز یکی از مهمترین موضوعات «جهاد تبیین»، تبیین دستاوردهای مهم و بزرگی است که در سایه انقلاب اسلامی حاصل شده و باید در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و خدمات رفاهی رخ داده است، تبیین صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام میلاد فرهنگیان، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان سنقر و کلیایی، در چهل‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در یادداشتی با عنوان « ایام الله » آورده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

«...وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللهِ إِنَّ فی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ.»

انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده قیام عاشورا و زمینه سازی ظهور است و بهمن‌ماه برای ملت ایران یادآور خاطره‌های تلخ و شیرینی است که پایانی بر ظلمت و سیاهی و طلوع نور الهی و پیروزی خون بر شمشیر در کشور می‌باشد و نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بشمار می‌رود.

دهه فجر از مصادیق ایام الله می‌باشد، چرا که مردم استکبار ستیز و انقلابی ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) توانستند بساط ظلم و کفر و طاغوت را برچینند و زمینه حکومت الله را فراهم سازند.

ایام الله دهه فجر همچون برگ‌ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد که راهبرد جریان باطل، تحریف یا کم رنگ کردن آن است که سلاح مقابله با این جریان «جهاد تبیین» می‌باشد، چرا که دشمنان داخلی و خارجی کشور تمام تلاش خود را علیه انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفته‌اند تا با تحریف، کتمان و انکار واقعیت‌های انقلاب را در اذهان عمومی به انحراف بکشانند.

در دنیای قبل از انقلاب اسلامی دو تفکر «مارکسیسم» و «لیبرالیسم»، در جهان حاکم بود که اسلام را ناتوان در اداره امور و مانع از ظلم و چپاولگری خود می‌دانستند و ظهور «حکومت اسلامی» را بعنوان تفکری جدای از این دو تحمل نداشتند و موقعیت خود را با ظهور حکومت اسلامی رو به اضمحلال و نابودی می‌دانستند.

انقلاب اسلامی ایران با الگو گرفتن از قیام عاشورای اباعبدالله الحسین(ع)، توانست در مقابل دنیای ظلم و کفر و استکبار بایستد و راه عاشورائیان حماسه ساز را ادامه دهد و با مقاومت و ایستادگی خود زمینه ظهور و حکومت حضرت ولی الله اعظم(عج) را فراهم سازد.

امروز عده‌ای در کشور بدنبال تطهیر چهره پلید و نحس خاندان پهلوی بوده و قصد دارند، ذهن جوانانی که نسل بعد از انقلاب هستند را از خیانت‌ها و پلیدی‌های این خاندان، دور سازند و از آنان نماد عدالت و تقوا بسازند.

امروز یکی از مهمترین موضوعات «جهاد تبیین»، تبیین دستاوردهای مهم و بزرگی است که در سایه انقلاب اسلامی حاصل شده و در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و خدمات رفاهی رخ داده است، تبیین صورت بگیرد، چرا که تحریف و کتمان همواره سر لوحه کار دشمنان بوده و همین تحریف موجب شد که واقعه کربلا به وجود آید و دشمن بتواند جای شهید و جلاد، نور و ظلمت را عوض کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha