جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
3

حوزه / معاون سابق سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و با بیان اینکه امروز اگر دستاوردها مطالعه و برای مردم تبیین نشود شهدا ما را نخواهند بخشید، گفت: بسیاری از مردم مشکلات و نگرانی ها را می بینند ولی محاسن و دستاوردهای انقلاب را نمی بینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمود علمی معاون سابق سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان شب گذشته به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر در گردهمایی هیئت اندیشه ورز مداحان که به همت و همکاری کانون بسیج رسانه و مداحان آران و بیدگل در سالن ۹ دی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شده بود، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به خاطره ای از ممانعت بختیار در ورود امام راحل به ایران قبل از ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ اشاره کرد و اظهار داشت: با انتشار خبر بسته شدن فرودگاه‌ها و جلوگیری دولت بختیار از ورود حضرت امام به کشور، مردم با تظاهرات و راهپیمایی‌های خود، به اقدام دولت اعتراض کردند.

روحانیان مبارز سراسر کشور که برای استقبال از امام به تهران آمده بودند با تحصن در مسجد دانشگاه تهران اعلام کردند تا بازگشت امام خمینی (ره) به کشور به تحصن ادامه خواهند داد. مردم و دانشجویان نیز به جمع تحصن کنندگان می‌پیوستند. فردای آن روز، مردم در راهپیمایی عظیم یک میلیونی به مناسبت رحلت پیامبر اسلام، در حمایت از امام شعار دادند.

علمی، به سقوط رژیم پهلوی در عصر ۲۱ بهمن ۵۷ اشاره کرد و افزود: در۲۲ بهمن شهید آیت الله محلاتی از تریبون صدا و سیمای ایران با اعلام خبر سقوط رژیم پهلوی گفت "این صدای انقلاب اسلامی ایران است".

وی با بیان اینکه امام در مهرماه سال ۴۱ هدف انقلاب اسلامی ایران را مشخص کردند، افزود: مبارزه با طاغوت و حکومت ستمشاهی پهلوی و اجرای احکام و ارزش های الهی، دفاع از حقوق مظلومان، رعایت عدالت اجتماعی و نفی تبعیض از مهمترین اهداف امام راحل برای استقرار حکومت اسلامی در ایران بود.

علمی با بیان اینکه تا رسیدن به اهداف امام راحل در رسیدن به دولت اسلامی برای زمینه سازی حکومت جهان اسلام به دست امام زمان (عج) فاصله داریم، خاطرنشان کرد: دشمنان با مانع تراشی از طریق تحمیل جنگ ۸ ساله و تحریم های سنگین اقتصادی فکر می کردند می توانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را در دنیا بگیرند در حالی که دستاوردهای انقلاب در ۴۴ سال گذشته معجزه آفرین بوده است.

معاون سابق سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بر لزوم آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: دستاوردهای انقلاب بیش از پیش تبیین شود.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و با بیان اینکه امروز اگر دستاوردها مطالعه و برای مردم تبیین نشود شهدا ما را نخواهند بخشید، یادآور شد: بسیاری از مردم مشکلات و نگرانی ها را می بینند ولی محاسن و دستاوردهای انقلاب را نمی بینند.

وی به وجود ۴۰۰ رشته علمی در فناوری چرخه کامل سوخت هسته ای کشورمان اشاره و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با ترور شهید علی محمدی ها فکر می کردند می توانند مانع پیشرفت ایران در فناوری هسته ای شوند در حالی که به کوری چشم آنها در رده ۵ کشور برتر دنیا در فناوری هسته ای قرار داریم.

معاون سابق سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه منکر وجود مشکلات در کشور نیستیم، بر لزوم تاکید بر نقد منصفانه، دفاع واقع بینانه و رصد هوشمندانه تاکید کرد و ادامه داد: اگر در جایی نقد می کنیم با دفاع واقع بینانه رصد هوشمندانه نیز داشته باشیم.

علمی ادامه داد: نقد به اقتصاد کشورمان را می پذیریم و نباید نادیده بگیریم ولی در کنار این نقد و مشکلات باید پیشرفت و موفقیت های کشور در عرصه های مختلف را هم ببینیم.

وی در پایان به بی لیاقتی دولت های قاجار و پهلوی در واگذاری بیش از دو برابر خاک ایران به کشورهای بیگانه اشاره و تصریح کرد: در حالی که در دوران پهلوی از جهات مختلف مورد تحقیر واقع شده بودیم با پیروزی انقلاب اسلامی با برچیده شدن فساد و بی بندباری، اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha