دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء ، در دیدار ارشد نظامی و پرسنل ارتش در  غرب کشور

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز ارتش مایه افتخار و سربلندی کشور است، حال آنکه در گذشته هیچ اراده و اختیاری از خود نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با ارشد نظامی و پرسنل ارتش در غرب کشور، با تأکید بر اهمیت دستاوردهای ارتش، اظهار داشت: جهاد تبیین در این عرصه یعنی بیان این دستاوردها.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه با گرامیداشت دهه فجر و سالروز دیدار تاریخی همافران ارتش با امام خمینی (ره)، گفت: در ۱۹بهمن سال ۱۳۵۷ همافران شجاع و مخلص، جان خود را در کف اخلاص نهادند و به رغم تمام مشکلات و خطرات احتمالی، با امام راحل، دیدار کرده و با امام خود، پیمان بستند.

وی پیرامون اهمیت «جهاد تبیین» افزود: ارتش قدرتمند ما باید دستاوردهای بسیار مهم خود را اعلام کرده، تا موجب دلگرمی مردم و یأس و نا امیدی دشمنان شود.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز ارتش ما قدرتمند است و یکی از بازوان اقتدار نظام می‌باشد، لذا باید همگان بدانیم این نیروی مقتدر در گذشته و حال چگونه بوده است.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز ارتش مایه افتخار و سربلندی کشور است، حال آنکه در گذشته هیچ اراده و اختیاری از خود نداشت.

آیت الله علما یادآور شد: تمام این قدرت و عظمت نیروهای نظامی و انتظامی باید در گستره‌ای وسیع هم در داخل کشور و هم در عرصه بین الملل اعلام شود تا همگان بدانند انقلاب اسلامی و فرزندان امام خمینی (ره) چگونه مقتدر و بالنده شده‌اند.

وی با استناد به بیانات امام راحل، تاکید کرد: خوشبختانه امروز ارتش ما مستقل و متکی به دانش و توان خود است، لذا حضرت امام(ره) همواره می‌فرمودند، ما ارتشی می خواهم که مستقل و متکی به خود باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha