جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دفتر وقف حرم

حوزه/ مدیر املاک و موقوفات حرم مطهر بانوی کرامت از راه اندازی دفتر مشاوره وقف به منظور ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و تسهیل در ثبت موقوفات در حرم مطهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین سامیان اظهار کرد: دفتر نشر، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها راه‌اندازی شد.

وی افزود: این دفتر در مقبره ۳۷ صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت فعال شده و هر هفته در روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ به زائران و مجاوران خدمت رسانی خواهد داشت.

مدیر املاک و موقوفات حرم مطهر بانوی کرامت گفت: در این دفتر از خادمان توانمند روحانی که در حوزه وقف تخصص دارند به صورت افتخاری استفاده شده و این خادمان علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه وقف چنانچه فردی خواهان وقف باشد نیز در همان حرم مطهر اقدامات اولیه مانند پر کردن فرم های مربوطه را انجام و واقفان را برای ثبت موقوفه راهنمایی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون دفتری به عنوان موقوفات در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها وجود نداشته و افراد برای ثبت موقوفات خود باید به ساختمان اداری حرم مطهر مراجعه می کردند که برای تسهیل در پذیرش موقوفات این دفتر افتتاح شده است.

دفتر مشاوره وقف در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha