سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
photo_2023-02-11_11-39-31.jpg

حوزه/ خروش مردم ولایی قم در سالروز جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۴۰۱ از دقایقی قبل از میدان جانبازان به سمت میدان آستانه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خروش مردم ولایی قم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و جشن پیروزی چهل و چهارمین سال بهار انقلاب، از دقایقی قبل از میدان جانبازان به سمت میدان آستانه آغاز شد.

بر اساس این گزارش: مردم غیور استان قم به همراه علما، و طلاب حوزه علمیه از صبح امروز در خیابان های منتهی به محل اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کرده و خود را به میدان آستانه رسانده اند تا ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های خمینی کبیر نشان دهند.

خیابان های قم امروز پر از جمعیت گسترده ای از همه اقشار مختلف مردم و همه سنین است.

مردمی که امروز در جشن ۴۴ سالگی انقلاب حضور پیدا کرده اند در این راهپیمایی اتحاد و انسجام ملی را به جهانیان نشان می دهند و بسیاری از مسئولان، چهره‌های سیاسی، ورزشی و هنری در مراسم راهپیمایی امروز قم شرکت کرده اند.

یکی از جلوه های راهپیمایی امسال حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های است که به همراه با خانواده خود به میدان آمده‌اند و نشان می‌دهند که همانند پدران و مادران خود پای انقلاب و آرمان های آن ایستاده اند.

مراجع تقلید، علما و شخصیت‌های حوزوی و کشوری در سخنان و بیانیه های جداگانه از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ دعوت کردند که برخی از آنان خود نیز در این راهپیمایی حضور خواهند داشت.

راهپیمایی مردم قم از میدان جانبازان به سمت میدان آستانه آغاز شد+ تصاویر و فیلم

راهپیمایان در سراسر کشور در ساعت ۱۱:۲۲دقیقه با اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، سرود کشورمان را سر خواهند داد.

راهپیمایی مردم قم از میدان جانبازان به سمت میدان آستانه آغاز شد+ تصاویر و فیلم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha