دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله شب زنده دار

حوزه/ آیت الله شب زنده دار با بیان این که مردم با حضور خود در صحنه ها از نظام و رهبر انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند افزود: مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ولایت و ارزش‌های اسلامی پایبند هستند که ان شاءالله تداوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله مهدی شب زنده دار، از عضو فقهای شورای نگهبان که امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر مقدس قم شرکت کرده بود در حاشیه این مراسم با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی از تمامی اقشار جامعه از بزرگسالان گرفته تا جوانان و نوجوانان حضور باشکوه و جالبی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دارند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که مردم با حضور خود در صحنه ها از نظام و رهبر انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند افزود: مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ولایت و ارزش‌های اسلامی پایبند هستند که ان شاءالله تداوم انقلاب است.

وی با بیان این که امیدواریم مردم انقلابی ایران اسلامی همیشه در صحنه ها حضور پرشوری داشته باشند و این راه را ادامه دهند بیان داشت: مردم امروز بار دیگر با حضور خود نشان دادند که ترفندهای دشمنان انقلاب اسلامی برای ناامیدی و القای ناکارآمدی نظام اسلامی نقش برآب شده و تاثیری در حضور پرشکوه آنان برای حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه نخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha