چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی در راهپیمایی 22 بهمن

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دقایقی قبل با حضور در خیابان و در جمع مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم شرکت کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آیه «ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ» گفتند: امروز این حماسه و اجتماع پرشور برای نشان دادن وحدت و اتحاد همه مردم مسلمان برای حفظ انقلاب است.

این مرجع تقلید افزودند: همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند حفظ انقلاب از اوجب واجبات است، از این رو باید ما انقلاب را حفظ کنیم تا وحدت و اتحاد و حماسه و قدرت خودمان را به دشمن نشان دهیم.

معظم له یادآور شدند: حوزه های علمیه خدمتگزار این ملت هستند و تمام ما باید به این ملت خدمت کنیم و این نظام را نگه داریم تا امام عصر(عج) ظهور کند.

بر اساس این گزارش: این مرجع تقلید در بیانیه ای به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی و جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب تاکید کرده بودند که امروز خود نیز پا به پای مردم سراسر کشور در این راهپیمایی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    0 0
    مرجع تقلید که باید دسترسی مردم راحت باشه به او