پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
سخنرانی دکتر احمد وحیدی، وزیر  کشور در جمع راهپیمایان قمی

حوزه/ وزیر کشور گفت: امروزه شاهد جنگ رسانه ای و امنیتی و حقوقی و اجتماعی و فرهنگی علیه ملت ایران هستیم، ولی امروزه ملت ایران قوی تر از همیشه به دنبال رسیدن به جایگاه اصلی خود و رسیدن به آرمان های الهی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر احمد وحیدی، وزیر کشور سخنران امروز در جمع راهپیمایان قمی در میدان بزرگ آستانه است که سخنان خود را هم اکنون آغاز کرده است.

بر اساس این گزارش: وی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن در ادامه سخنان خود به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران می پردازد.

وزیر کشور با بیان این که ملت بزرگ ایران در پاسخ به ندای الهی امام به میدان آمدند تا بار دیگر میثاق، عهد و پیمان خود را با شهدا و ارزش‌های الهی تجدید کنند گفت: مردم ایران تا جان در بدن دارد از انقلاب دست نخواهند کشید.

وی افزود: انقلاب اسلامی در جهان خط دومی را ترسیم کرد و ایران را از ذلت به عزت رساند؛ در دوران پهلوی فاسد، انتخاب مسئولان هم باید با اجازه استکبار جهانی صورت می‌گرفت اما امروز ما مقابل جنایت‌های آمریکا در کشورهای همسایه ایستاده‌ایم.

وحیدی افزود: ما بعد از انقلاب مجبور شدیم که نهضت سوادآموزی را راه بیندازیم تا بتوانیم مشکلات گذشته را رفع کنیم؛ قبل از انقلاب درباری را درست کرده بودند که همه فسادها را در آن مشاهده می‌کردیم، در آن دوران در عرصه علمی جایگاهی نداشتیم و در همه عرصه‌ها به خارج وابسته بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ۴۹ درصد مردم ایران در دوران شاهنشاهی زیر خط فقر بودند درحالی‌که در آن دوران بشکه‌های نفت به خوبی به فروش می‌رفت و کشور با مشکل فروش نفت روبرو نبود.

وزیر کشور با ذکر این مطلب که آنچه جمهوری اسلامی برای آینده جهان و آینده دنیا پیش بینی می کند، آینده مشحون از صفا و صلح عدالت است که هیچ مکتبی نمی تواند از آن دم بزند، عنوان کرد: امروزه تمام تصمیمات مربوط به منافع ملت خود را در کشورمان می گیریم. هیچ کشوری حتی آمریکا هم چنین ماهیتی ندارد زیرا بسیاری از تصمیم گیری های او از بابت تاثیرات سیاست های صهیونیستی و غیر صهیونیستی است.

وی گفت: امروزه بیشترین نرخ رشد علمی و بیشترین همبستگی اجتماعی در سراسر جهان متعلق به مردم ایران است. پس از ۴۴ سال، این ملت بزرگ در میدان حاضر هستند. کدام کشور و انقلابی توان چنین بسیجی دارد؟ این مردم امیدوار به آینده که با تمام وجود به آرمان های انقلابی اعتقاد دارند در میدان انقلاب اسلامی هستند. دشمنان ما نیز گروه منفوری هستند. یک گروه از این دشمنان تحت لوای آمریکا هستند. همان هایی که روزی تحت لوای صدام بودند. این گروه منحوس که امروز منادی آزادی شدند، ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندند.

وی اظهارکرد: گروهی دیگر پشتیبان رژیم پهلوی هستند که بزرگترین ثروت های ملت ما را به غارت بردند و جوان های ما را به شهادت رساند. این گروه امروز به منادی آزادی مبدل شده اند. کسانی که با کودتا به پا کردند و بزرگترین خفقان ها را ایجاد کردند امروز طرفدار آزادی شده اند.

وزیر کشور بیان کرد: گروهک های تروریست و تجزیه طلب از نقاط مختلف جهان که در میان خود آن اقوام یعنی کردها و بلوچ ها نیز جایگاهی ندارند امروز به دشمنان انقلاب مبدل شده اند. وای بر کسانی که امروز دم از زندگی و آزادی می زنند در حالی که کارنامه آنها مشخص است که دشمن زندگی و آزادی بودند.

وی با ذکر این مطلب که کرامت زن در جمهوری اسلامی به اوج خود رسیده است، عنوان کرد: امروزه دشمنان بیگانه که وابسته نفس و مزدور دشمنان هستند در خارج برای ملت ایران صدای خود را بلند می کنند. کشورهای غربی گول این افراد ضعیف و ذلیل را خوردند. گروه فریب خورده و فراری می خواستند جنگ ترکیبی علیه ملت ایران را رقم بزنند که با رهبری فرزانه انقلاب و همراهی مردم این طراحی پیچیده شکست خورد.

وحیدی یادآورشد: امروزه شاهد جنگ رسانه ای و امنیتی و حقوقی و اجتماعی و فرهنگی علیه ملت ایران هستیم ولی امروزه ملت ایران قوی تر از همیشه به دنبال رسیدن به جایگاه اصلی خود و رسیدن به آرمان های الهی انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی امروز خواب را از رژیم صهیونیستی ربوده است، گفت: رژیم صهیونیستی دچار یک فروپاشی درونی است و مقاومت اسلامی در سراسر منطقه علیه منافع رژیم صهیونیستی درحال پیشرفت است و برای دفاع از مظلومان پیشگام شده است، امروز امت اسلامی بر آرمان‌های اسلام پای می‌فشارد و به برکت انقلاب، امت اسلامی در همه جا درحال به جلو بردن حرکت خود است.

وحیدی با بیان اینکه قرن آینده قرن اسلام است، گفت عصر جدیدی با انقلاب اسلامی شروع شد و این عصر جدید حرکت می‌کند تا به قله افتخار برسد، البته هستند عده‌ای که از ملت منزوی، خودباخته و پشیمان شده از انقلاب و از نفس هم افتاده‌اند و فکر می‌کنند که چون خودشان نتوانستند با انقلاب همراهی کنند پس مردم هم خسته شده‌اند درحالی که مردم در سراسر ایران افتخار آفریده و در میدان حضور یافته‌اند.

وزیر کشور گفت: به تصور افرادناتوان از دیدن بلندی‌های دست یافته توسط مردم ایران، انقلاب انحراف پیدا کرده است، اما در حقیقت انقلاب بر معیارهای خود پایبند است و همچنان ملت ایران می‌گویند «مرگ بر آمریکا».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha