دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ر

حوزه / همرزم شهید سلیمانی، با تأکید بر اینکه مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند انقلاب و رهبرشان را دوست دارند، گفت: در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که مردم همگام و همدل با مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی عاشقانه در حمایت از نظام اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان سردار محمود چهارباغی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن کاشان در میدان جهاد این شهر، ضمن گرامی داشت چهل و چهارمین سالگرد پیرورزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به حضور حماسی مردم کاشان در این روز، اظهار داشت: مردم کاشان با حضور در صحنه‌های مختلف نظام، نقش مهمی در پیروزی انقلاب و پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران داشته‌اند.

همرزم شهید سلیمانی به حوادث رخ داده در ایران طی ۲۰۰ سال گذشته اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به علت بی‌لیاقتی‌های پادشاهان قاجار و پهلوی بخش عظیمی از کشورمان در اختیار بیگانگان قرار گرفت.

سردار چهارباغی، با بیان اینکه خاندان پهلوی سرسپردگان آمریکا بودند، گفت: پس از فوت رضاشاه، فرزند او نیز به عنوان نوکر حلقه به گوش آمریکایی‌ها به تخت پادشاهی نشست.

وی افزود: پهلوی‌ها هر دستوری را که آمریکایی‌ها صادر می‌کردند، بدون چون و چرا انجام می‌داند.

وی با اشاره به مبارزات حضرت امام(ره) و همراهی‌های مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور شد: امام خمینی(ره) با تأسی به اهل بیت(ع) و قرآن کریم، با بلند کردن پرچم مبارزه و قیام علیه رژیم منحوس پهلوی، با همراهی مردم انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند.

همرزم شهید سلیمانی، با تأکید بر اینکه مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند انقلاب و رهبرشان را دوست دارند، گفت: در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که مردم همگام و همدل با مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی عاشقانه در حمایت از نظام اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند.

وی به جنایات متعدد منافقین به سرکردگی مسعود رجوی و همسرش و به شهادت رساندن بهترین جوانان کشور اشاره کرد و یادآور شد: منافقین علیرغم اجیر کردن کمونیست‌ها و به وجود آوردن کومله و دموکرات در طبس و همکاری با دشمن در ۸ سال دفاع مقدس برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران، اما نتوانستند به موفقیت دست پیدا کنند.

سردار چهارباغی، با اشاره شهدای منطقه کاشان، بر لزوم الگو گیری جوانان از سیره شهدا تأکید کرد و گفت: در حالی که پادشاهان بی‌لیاقت قاجار و پهلوی بخش عظیمی از کشورمان را به بیگانگان واگذار کردند، اما رزمندگان دلیر و شجاع کشورمان در هشت سال دفاع مقدس اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن ندادند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم بیان شود، خاطرنشان کرد: علیرغم توطئه‌های فراوان و تحریم ظالمانه دشمنان، انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف در سطح دنیا در حال پیشرفت و رشد است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha