جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کرج

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: آنها در دوران اغتشاش مرکز برجامی وین را به امید لیدرهای اغتشاش‌گران تعطیل کردند، اما امروز وزیر خارجه قطر از طرف آنها پیغام می‌دهد و درخواست مذاکره می‌دهند، چرا که آنها می‌دانند شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذو النوری در جمع مردم کرج در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام دهه فجر و این روز ملی را که امسال با اعیاد نورانی رجبیه شده را به همه شما مردم عزیز تبریک عزیز می‌کنم.

وی با بیان اینکه مردم عزیز ما با حول و قوه الهی ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیرند که میخ دیگری بر تابوت فتنه گران و ایادی استکبار جهانی کوبیدند، افزود: امروز این مردم به استکبار جهانی و آمریکا پیام می‌دهند که دیگر آن زمان گذشت که چشم طمع شما به ایران اسلامی ما باشد، مردم ما آن چشم را کور کردند .

وی افزود: یادمان نرفته قبل از انقلاب اسلامی فقط در ارتش ما بیش از ۵۸ هزار مستشار آمریکایی همه مقدرات ارتش را رقم می‌زدند و نیروهای نامی ایران تحقیر می‌شدند. بیش از ۷ هزار پزشک هندی بنگلادشی و سایر کشورها در مراکز درمانی ما حضور داشتند .

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به قانون کاپیتولاسیون تصریح کرد: امام عزیز ما معمار انقلاب و رهبر فقید انقلاب اسلامی درباره این انقلاب فرمودند؛ اگر شاه ایران یک سگ آمریکایی را می‌کشت مواخذه می‌شد و دستگاه امنیتی و قضایی ما اجازه قدرت برخورد با آنها را نداشتند.

وی بیان کرد: سال ۵۵ زمان یک راننده مست آمریکایی با ماشین ۸ دانش آموز را زیر گرفت و پلیسی که این راننده را بازداشت و خودرو این آمریکایی را متوقف کرده بود زندانی شد، در واقع ما در خانه خود تحقیر می‌شدیم. اما این تاریکی‌ها با طلوع خورشید وجود مبارک امام(ره) و زندان رفتن‌ها و تبعیدها و شکنجه‌ها و مبارزات مردم زدوده شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گروهک‌های مزدور و ملحد را پشتیبانی کردند و آنها را به جان مردم ایران انداختند، ادامه داد: این ملت ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم اسلام و انقلاب کرده از رجایی و باهنر، مطهری و بهشتی گرفته تا شهدای محراب و مردم معمولی را هدف قرار دادند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ جهانی دشمنان در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس تمام سلطه پشت دشمن ما و بازماندگان دفاع مقدس که در این جمع هستند در عملیات فاو شاهد نمایشگاهی از هواپیماهای شرقی و غربی جهان بودند.

ذوالنوری با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ملت ایران گفت: قبل از پیدایش اینترنت دشمنان با ۱۱۴ شبکه رادیویی و به ۱۲ زبان زنده دنیا شب و روز علیه مردم ما تبلیغ می‌کردند و عملیات گسترده روانی را رقم زدند.

وی با اشاره به شکست نقشه خاورمیانه جدید توضیح داد: ترامپ در مبارزات تبلیغی خودش اعلام کرد آمریکا ۷ تریلیون دلار در منطقه خرج کرد ، اما جمهوری اسلامی هنوز در منطقه پا برجاست آنها با گروه‌های تکفیری و صهیونیستی جنگ نیابتی را علیه ملت ایران به پا کردند اما رضوان الهی نثار شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم و فرزندان ملت در بیرون از مرزها بساط طومار ترور یست‌های تکفیری را در هم پیچیدند و رویای خاورمیانه جدید را به کابوسی برای سلطه گران تبدیل کردند .

وی خاطر نشان کرد: دشمنان امروز اقرار دارند ثبات، آرامش در خاورمیانه با جمهوری اسلامی ایران ممکن است و ایران یک طرف معادله قدرت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دشمن امروز به جوانان القا می‌کند، مشکلات اقتصادی و معیشتی محصول انقلاب است اما من سوال می‌کنم اگر جمهوری اسلامی پیشرفتی نداشته چرا می‌گویند پهبادهای ایران، روسیه را در مقابل اوکراین و کشورهای غربی نجات داده ، به هر حال قسم حضرت عباس یا دم خروس شما را باور کنیم.

وی گفت: ۲۹ درصد بودجه کشور قبل از انقلاب صرف خرید تجهیزات نظامی از آمریکا و انگلیس می‌شد و در دوران جنگ به ما تجهیزات نظامی نمی‌دادند اما فرزندان ملت در ساخت سلاح‌های مختلف از سنگین تا فوق پیشرفته خواب راحت را از دشمنان اسلام گرفتند. روسای جمهور آمریکا صحبت از گزینه‌های روز میز می‌کنند اما جرات حمله به ایران را ندارند چون زمان بزن در رو تمام شده است.

ذوالنوری با معرفی پیشرفت‌های جمهوری اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی در زمینه‌های انواع تکنولوژی و نانو تکنولوژی در ردیف ۱۰ کشور اول دنیا قرار دارد. فرزندان ملت قادرند اورانیوم را غنی سازی کنند و سوخت مجتمع هسته‌ای را تولید کنند تا دستشان پیش قدرت‌های هسته‌ای دنیا دراز نکنند .

نماینده مجلس تصریح کرد: در سال ۸۴ در لایحه بودجه برای اعزام بیمار به خارج از کشور در نظر گرفته می‌شد اما بعد از آن سال تا امروز نه تنها بودجه‌ای برای این اعزام‌ها اختصاص نمی‌هیم بلکه تامین ارز کشور از مراجعات بیماران از سراسر جهان به ایران است.

وی با توضیح لقب شاه به عنوان ژاندارم منطقه برای دهه ۸۰ و ۹۰ گفت: این لقب به معنای سگ نگهبان آمریکایی‌ها است یعنی هر کجا آمریکا صلاح می‌دید به شاه دستور می‌داد به آن کشور حمله کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با توضیحی از نقشه خاورمیانه جدید که شکست خورد، افزود: آنها می‌خواستند در نقشه دنیا نامی از جمهوری اسلامی ایران نباشد و محوریت منطقه با اسراییل باشد و معامله ۴۰۰ میلیارد دلاری قرن را با عربستان رقم زدند و بعد از ۱۵روز ترامپ اعلام کرد اگر کمک ما نباشد آنها ۱۵ روز هم دوام نمی‌آورند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با مطرح کردن چند سوال ، گفت: چرا آنها از ملت ما عصبانی نباشند، چرا خاورمیانه جدید شکل نگرفت چرا به هر بهانه اغتشاشی را در کشور رقم نزنند، دشمنان کور خواندند آنها حتی مرکز برجامی وین را به امید لیدرهای اغتشاش‌گران تعطیل کردند، اما امروز وزیر خارجه قطر از طرف آنها پیغام می‌دهد و درخواست مذاکره می‌دهند چرا که آنها می‌دانند شکست خوردند .

وی در پایان با اشاره به بازگشت بسیاری از اغتشاشگران به دامن ملت، گفت: امروز بسیاری از این جوانان متوجه توطئه دشمنان ایران شدند و در جمع مردم ما حضور دارند تا مشت محکمی در دهان دشمن بزنند این پیروزی گوارای وجود شما باد و بدانید آینده از آن شما است و مشکلات اقتصادی با همکاری مجلس و دولت به لطف خداوند مرتفع می‌شود و دشمن آرزوی سلطه بر این مردم را به گور خواهد برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha