شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
افتخار یوسفی

حوزه/ یوسفی، تعامل بین مجموعه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و دانش‌آموختگان را امیدآفرین دانست و بر لزوم ارتباط مستمر با مجموعه و شناسایی ظرفیت‌های داخلی پاکستان و تعامل بین این ظرفیت‌ها جهت هم‌افزایی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و تجارب دیگران تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم افتخار یوسفی در سومین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها که در پاکستان برگزار شد، ضمن قدردانی از مهمان‌نوازی دانش‌آموختگان و همچنین ارائه گزارش فعالیت‌های مدیران و طلاب، عنوان کرد: فعالیت‌های زیادی در عرصه‌های آموزش، تبلیغ، فرهنگ و پژوهش انجام شده که امید است شاهد تأثیرگذاری آن در جامعه باشیم.

وی تصریح کرد: همه طلاب عزیز ما در اقصی نقاط این کره خاکی، بذرهایی از درخت پربار جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها هستند که فعالیت‌های خالصانه و تلاش‌های صادقانه ایشان، میوه‌های شیرین این درخت هستند.

معاون آموزش و تربیت جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: درختی که دستاورد انقلاب اسلامی است و ان شاءالله ثمرات آن در سراسر عالم بتواند جان‌های تشنه را سیراب کند و بشریت را با معارف اهل بیت علیهم‌السلام آشنا کند.

یوسفی خاطرنشان ساخت: مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه از قم تا پاکستان آمده‌اند تا هم شاهد تلاش‌های ارزنده شما عزیزان باشند و هم تاجایی که می‌توانند برای رفع مشکلات شما و حمایت از فعالیت‌های ارزشمندتان کوشش کنند.

وی، تعامل بین مجموعه جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها و دانش آموختگان را امیدآفرین دانست و بر لزوم ارتباط مستمر با جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، ارائه گزارش فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و غیره، بهره‌مندی از کارگاه‌ها، نشست‌ها و همایش‌ها و شناسایی ظرفیت‌های داخلی پاکستان و تعامل بین این ظرفیت‌ها جهت هم‌افزایی و بهره‌مندی از توانمندی‌ها و تجارب دیگران تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha