دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام انصاری

حوزه / مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: حرکت فرهنگی منطقه باید براساس نقشه مهندسی فرهنگی کشور و استان باشد و این مهم لازم است تا مورد توجه متولیان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری‌راد مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی هرمزگان که در سالن آمفی تئاتر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: با تجربه چندین ساله بنده در مدیریت کارهای فرهنگی، یکی از نیازمندی‌های بالقوه فرهنگی در سطح استان را ساخت خانه عالم در کنار مساجد شهری و روستایی می‌دانم.

وی افزود: رشد و توسعه فرهنگ دینی، نیازمند بستر سازی‌ها مناسب است و اهتمام ویژه به ساخت خانه عالم سبب توفیق در این عرصه می‌شود.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: لازمه رشد فرهنگی در هر منطقه‌ای، وجود عالم مجرب، فعال و انقلابی است که باید در تربیت مبلغان جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی بیشتر دقت شود.

حجت‌الاسلام انصاری راد ادامه داد: هم افزایی، تعامل و همکاری میان دستگاه‌های فرهنگی کم است، بنابراین باید بطور ویژه و پر رنگ و به دور از موازی کاری در عرصه فرهنگ اقدامات عملی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: حرکت فرهنگی منطقه باید براساس نقشه مهندسی فرهنگی کشور و استان باشد و این مهم لازم است تا مورد توجه متولیان قرار گیرد.

مدیر کل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان یادآور شد: مسئله سینمای شهر نمایش که نیازمند بازسازی است اما سالیان دراز این اتفاق رخ نداده، که لازم است تا بر اساس سیاست‌های جدید تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha