شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اراک

حوزه/ نشست بصیرتی، فرهنگی با موضوع «آسیب‌های تهدید کننده انقلاب و وظیفه ما» با حضور استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم، در موسسه آموزش عالی ریحانة النبی(س) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز نشست بصیرتی، فرهنگی با موضوع «آسیب‌های تهدید کننده انقلاب و وظیفه ما» با حضور حجت الاسلام و المسلمین علیرضا آل بویه استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم، در موسسه آموزش عالی ریحانة النبی (س) اراک برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین آل بویه به آسیب‌هایی که انقلاب اسلامی ایران را مورد تهدید قرار می‌دهد پرداخت و اظهار داشت: شناخت آسیب‌ها و آفت‌هایی که انقلاب اسلامی ایران را تهدید می‌کنند، نخستین و اساسی‌ترین قدم در عرصه جلوگیری از پیدایش و رشد آسیب‌ها است.

وی گفت: از جمله مواردی که انقلاب اسلامی را مورد تهدید قرار می‌دهد، ناامیدی از آینده، آگاه نبودن نسل‌های فعلی از انقلاب و بی‌تفاوتی مردم در قبال حفظ انقلاب می‌باشد.

استادیار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی قم، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی روحانیت در این عرصه در ابتدا شناساندن اسلام حقیقی و ناب محمدی(ص) به مردم و سپس جلوگیری از رسوخ فرصت طلبان به ارکان انقلاب و نظام می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha