دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سی

حوزه/ همرزم شهید سلیمانی، آمار شرکت کنندگان در اغتشاشات را بالغ بر۳۲۰ هزار نفر عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی ایران و کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند باید مردم ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان یادواره شهدای امنیت شب گذشته به همت گردان امام محمدحسین کاشان (ع) و همکاری گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا مستقر در آران و بیدگل و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در سالن شهدای بسیج این شهر برگزار شد.

سردار محمود چهارباغی همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم ضمن قدردانی از حضور بسیار پرشور مردم دارالمومنین منطقه کاشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور آگاهانه و پرشور ملت غیور ایران اسلامی، خصوصا مردم شهید پرور و ولایت مدار کاشان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره‌کننده از عظمت و بزرگی این ملت بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور و آگاهانه و بی‌نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دشمنان نظام را دادند، خاطرنشان کرد: پیام چند روز پیش مقام معظم رهبری آبی بر آتش اغتشاشات بود.

سردار چهارباغی، آمار شرکت کنندگان در اغتشاشات را بالغ بر۳۲۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: دشمنان نظام اسلامی ایران و کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند باید مردم ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشاهده کنند.

وی، با اشاره به عفو رهبر معظم انقلاب نسبت به فریب خوردگان اغتشاشات اخیر، گفت: در زمان طاغوت برای فحش دادن به محمد رضا پهلوی مردم مخفی می‌شدند ولی در نظام جمهوری اسلامی ایران عده‌ای آزادانه هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و بعد با رأفت اسلامی بدون اینکه اثری از پرونده آنها جا بماند آزاد می‌شوند.

فرمانده دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه شهدا باید الگوی همه ما باشند، یادآور شد: حضور مردم در یادواره‌های شهدا، راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و دیگر صحنه‌های نظام و انقلاب، تیری بر چشمان دشمنان است.

سردار چهارباغی، به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی اشاره کرد و با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب دین بود، خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم، مکتب اسلام، شهدا و شهادت بود، مکتب حاج قاسم چیزی کمتر از مکتب امام حسین(ع) نیست، امام‌ حسین(ع) خودش را وقف خداوند می‌کرد، حاج قاسم هم به نوعی دیگر خودش را وقف خداوند کرد و مظلومیت اسلام را به گوش همه جهانیان رساند.

اجرای گروه سرود، روایتگری، نمایشنامه، مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، تجلیل از سردار محمود چهارباغی همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود، همچنین در حاشیه این یادواره که با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر برگزار شد، ایستگاه صلواتی، نمایشگاه فرهنگی، تجهیزات جنگی و دستاوردهای نظامی نیز بر پا شده بود.

انتهای پیام. /

دشمنان، مردم ایران را در ۲۲ بهمن مشاهده کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha