دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ندبه انتظار در جمعه انتخاب

حوزه/ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان از برگزاری بیش از ۳۰ برنامه شاخص دهه مهدویت در مناطق مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد چراغی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان امروز در جلسه شورای سیاستگذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت های مهدوی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه دهه مهدویت فرصتی مغتنم برای ترویج و اشاعه فرهنگ مهدوی در جامعه است، گفت: تلاش می شود در این دهه با بکارگیری ظرفیت های مختلف تبلیغی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ مهدوی در جامعه تلاش شود.

وی با بیان اینکه موضوع و نگاه به مهدویت در جامعه باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهار کرد: تولید و انتقال مفاهیم و محتوای مهدوی به افراد جامعه می تواند راهکاری مناسب در راستای اشاعه فرهنگ مهدوی باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان با اشاره به اینکه دهه مهدویت برنامه های گوناگونی در مناطق مختلف استان لرستان برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در دهه مهدویت با همت دستگاه های دینی و فرهنگی بیش از ۳۰ برنامه شاخص در مناطق مختلف شهری و روستایی استان لرستان برگزار می شود.

چراغی در پایان برگزاری نشست های مهدوی، نشست های بصیرتی ، کارگاه های اشاعه فرهنگ مهدویت، دعای ندبه، برگزاری مسابقات دینی، فرهنگی و ورزشی، برگزای مراسم جشن و سرور، کاشت ۳۱۳ نهال و ... را از مهمترین برنامه های دهه مهدویت در استان لرستان اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha