چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 1072856
۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
رونمایی از کتب تالیف امام جمعه برازجان

حوزه/ در آیینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و مسئولین شهرستان دشتستان از پنج کتاب تألیف حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در مراسمی روز گذشته با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و جمعی از مسئولین شهرستان دشتستان، از پنج کتاب تألیفی حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان به نام‌های "گلچین خاطرات"، "صراط بندگی"، "صراط بهشت"، "کاسب حبیب خدا" و "زوج موفق" رونمایی شد.

کتاب گلچین خاطرات، در ۱۷۶ صفحه، با موضوع خاطرات حجت الاسلام مصلح در هزار نسخه چاپ شده است.

کتاب صراط بندگی، شامل دوره‌ای کوتاه درباره باورهای صحیح دینی، دلایل آنها، اصول اخلاقی و احکام به زبانی ساده و روان برای مخاطبان نوجوان و جوان به ویژه دانش آموزان است که در ۱۶۸ صفحه و دو هزار نسخه چاپ شده است.

کتاب کاسب حبیب خدا نیز با موضوع آداب و احکام کسب حلال در ۱۶۸ صفحه و هزار نسخه به چاپ رسیده است.

کتاب زوج موفق هم در ۹ فصل به نکاتی درباره اهمیت ازدواج، شرایط پیش از آن، پرسش‌هایی پیرامون خواستگاری، معیارهای ازدواج موفق، موانع ازدواج و ارائه راهکارها، معیارهای گزینش همسر از دیدگاه اسلام، وظایف مشترک و متقابل همسران نسبت به یکدیگر، مدیریت خانه و خانواده، مهارت‌های ده گانه زندگی از دیدگاه قرآن و سخنانی گهربار از پیامبر اکرم(ص) درباره مدیریت خانواده، پرداخته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha