یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قریشی

حوزه/ امام جمعه ارومیه با انتقاد از معضل ترافیک شهر ارومیه، گفت: مدیران شهری باید فکری جدی برای حل این معضل کرده و چاره اندیشی کنند، چرا که مردم در فشار هستند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلای این شهر برگزار شد، با انتقاد از معضل ترافیک شهر ارومیه، اظهار داشت: مدیران شهری باید فکری جدی برای حل این معضل کرده و چاره اندیشی کنند، چرا که مردم در فشار هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت ابا عبدالله به نام روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی توانسته به نظام خدمت کند و به حق در عرصه‌های مختلف اقدامات درخوری انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: امروز که غرب، سپاه پاسداران را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کرده، بواسطه ضربه شستی است که تاکنون سپاه به دشمنان نشان داده است.

امام جمعه ارومیه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه اهل بیت به ماه شعبان اهمیت می‌دادند، افزود: ماه شعبان فرصتی است که نباید از آن غافل شد و ضمن انجام اعمال این ماه، برای ماه رمضان نیز آماده شد.

وی با اشاره به برکات و عظمت مناجات شعبانیه ادامه داد: توصیه می‌شود مومنان حداقل سالی یکبار مناجات شعبانیه را بخوانند و در این ماه علاوه بر روزه داری، صدقه دهند که این صدقه در راه خدا چندین برابر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha