یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام جوادی

حوزه / امام جمعه موقت همدان گفت: مسئولان باید در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی به صورت جهادی وارد میدان شوند و با تمام توان قدر مردم را بدانند و برای خدمت به آنها و رفع مشکلاتشان، سر از پا نشناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد جوادی امام جمعه موقت همدان، ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: یکی از نکات مهم و اساسی که روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان فرمودند، توجه ویژه نسبت به جهاد تبیین بود.

وی با تأکید بر نقش علما و طلاب در عرصه جهاد تبیین، یادآور شد: در عرصه جهاد تبیین این وظیفه علما است که خط‌شکن باشند و در گام بعدی مردم باید همراهی شوند.

امام جمعه موقت همدان افزود: مردم هنگامی که مشاهده کنند فرد و یا افرادی علیه نظام، انقلاب و شهدا حرف می‌زنند، لازم است تا همانند ابوذر جلوی آنها ایستادگی کنند و با روشنگری و تبیین واقعیت‌ها، از حق دفاع کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر برنامه ویژه‌ای برای جوانان و نسل جدید داشت، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون باید با اقشار مختلف مردمی، به خصوص جوانان ارتباط بگیرند و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام جوادی با قدردانی از حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: مسئولان باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این مردم را بدانند و فراموش نکنند این نظام دینی و مردمی به راحتی به دست نیامده و برای هر صندلی مدیری، بیش از ۲۵۰ هزار نفر از جوانان این کشور شهید شده‌اند.

وی انقلاب اسلامی را امانتی در دست ما عنوان کرد و گفت: مسئولان باید در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات اقتصادی ومعیشتی به صورت جهادی وارد میدان شوند.

امام جمعه موقت همدان، خطاب به مدیران یادآور شد: اگر انقلاب اسلامی نبود، صندلی مدیریت برای شما هم وجود نداشت، بنابراین مسئولان با تمام توان قدر مردم را بدانند و برای خدمت به آنها و رفع مشکلاتشان سر از پا نشناسند.

وی با بیان اینکه مردم همدان هر زمان نیاز بوده با تمام وجود در میدان حاضر شده‌اند، خاطرنشان کرد: برادران و خواهران همدانی در نماز جمعه، مبلغ ۸۰ میلیون تومان به زلزله‌زدگان خوی کمک کرده‌اند که این همدلی و هم‌نوعی قابل تقدیر است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha